• Tsja, ben ik dus net Harry Potter en de orde van de Feniks aan het zien en lach ik me kapot met Bellatrix :'D Dat kind is gewoon hilarisch toch? Met haar 'I killed Sirius Black, I killed Sirius Black.' En Harry maar als een malloot achter haar aanrennen. Ik vind dat echt de zwakste van de Harry Potterfilsm. (Heb de 6e nog niet gezien) Maar omg, dat gevecht op het einde tussen Perkamentus en Voldemort, hoe ridiculous is dat wel niet. En Harry zijn gezichtskleur wanneer Voldemort zijn geest probeert over te nemen. O-M-G, hij ziet dus echt wel paarsblauw dat het is niet meer werkelijk lijkt. Ik weet niet niet, ik erger mij gewoon aan die film. :'D Vind het echt de minste, vind er gewoon niets leuk aan. oO

    Welkeen vinden jullie de mooiste of domste of noem maar op? En ja, je mag tegen mijn mening ingaan :Y)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2009 - 16:22 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind alleen de eerste drie echt goed, daarna begin i kze steeds minder te waarderen.


    We can only learn to love by loving.

    Haha inderdaad, die film is bestwel vaag :')
    Maar iIk vind hem eigenlyk wel leuk, ik weet niet precies welke ik de slechtste vind.

    Nicol schreef:
    Ik vind alleen de eerste drie echt goed, daarna begin i kze steeds minder te waarderen.

    Ik vind het niet meer leuk dat Harry ouder wordt. Als kindje is hij zo koddig, nu begint hij me te enerveren. En heeft hij een arrogante kop gekregen ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik vind het niet meer leuk dat Harry ouder wordt. Als kindje is hij zo koddig, nu begint hij me te enerveren. En heeft hij een arrogante kop gekregen ><

    Harry word ook steeds arroganter in de boeken. hha. vind ik. maar goed ik vind dat de regisseur de verhaallijn niet goed erin zet. in bijv. deel 6 moest het vooral over de strijd gaan tegen voldemort, waar gaat he over de liefde.


    We can only learn to love by loving.

    Zo hoort het toch ook? In de pubertijd verander je sterk. Niemand kan even schattig blijven als ie vroeger was xD

    En idd, ik vond dat een mindere film, maar de volgende is weer super goed!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Zo hoort het toch ook? In de pubertijd verander je sterk. Niemand kan even schattig blijven als ie vroeger was xD

    En idd, ik vond dat een mindere film, maar de volgende is weer super goed!

    Ik moet de volgende nog steeds zien en ik weet niet wanneer. Maar het MOET wel ^^ Ik vond het boek alweer leuker dan de 5e, dus dat zal de film ook wel zijn (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nicol schreef:
    (...)
    Harry word ook steeds arroganter in de boeken. hha. vind ik. maar goed ik vind dat de regisseur de verhaallijn niet goed erin zet. in bijv. deel 6 moest het vooral over de strijd gaan tegen voldemort, waar gaat he over de liefde.

    Néé, dat vind ik ook. En vooral in de laatste is het erg oO En dat is al altijd geweest. Ik vind dat hij te veel 'belangrijke' details weg laat. Ik weet niet, vind de regie niet zo goed :'D

    [ bericht aangepast op 6 nov 2009 - 16:31 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Perkamentus gaat toch dood in die film? Zoja ik moest daarbij janken, heel erg hard.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Néé, dat vind ik ook. En vooral in de laatste is het erg oO En dat is al altijd geweest. Ik vind dat hij te veel 'belangrijke' details weg laat. Ik weet niet, vind de regie niet zo goed :'D


    -highfive-


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind de special effects enzo juist goed. 0_0

    Je weet niet waar je over praat meiske. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb de 6e ook nog niet gezien, maar Harry Potter en de Vuurbeker was de beste film vond ik. Dat gevegt met Voldemort en Harry dan hé.


    we've only said goodbye with words

    Sentiment schreef:
    Perkamentus gaat toch dood in die film? Zoja ik moest daarbij janken, heel erg hard.

    Néé, dat is de zesde film. De orde van de feniks is de vijfde.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Yankee schreef:
    Ik vind de special effects enzo juist goed. 0_0

    Je weet niet waar je over praat meiske. (cat)

    Ze zijn misschien wel goed, maar ik vind ze er veel te hard over gaan.
    Ik weet wel waar ik over praat dametje (nerd)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Néé, dat is de zesde film. De orde van de feniks is de vijfde.


    Ow, de volgende keer beter opletten bij een film. Maar die film vond ik stom. Ik vind de boeken zoiezo beter.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ze zijn misschien wel goed, maar ik vind ze er veel te hard over gaan.
    Ik weet wel waar ik over praat dametje (nerd)

    Maar het is niet voor niks een fantasie film. :Y)
    Daar hoort 't er juist over te gaan sistah. (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'