• Whaha wat ik tog weer heb meegemaakt :P

    ik moest gister een kopie maken van me bankpas en me id voor me stage.. gisteravond had ik beslote voor me certificaat te gaan maar daarvoor moest ik wel ff geld op me bank zette.. sta ik bij de bank.. ben ik me pinpas kwijt.. ik terug naar huis (20 minuten met de bus) ik op de fiets gesprongen en naar de winkel gegaan waar ik hem dus verloren was.. (ik had hem in het kopieeraparaat laten zitten) kom ik daarzo heb die vrouw net alles aan de wijkagent meegegeven! dus die vrouw bellen waren ze gelukkig nog in de buurt :P dus ik naar die politieauto toe.. eerst een hele preek dat ik beter moet opletten :P en toen kreeg ik hem weer terug :D:D en der zaten van die scholieren buite.. zaten egt allemaal te kijke focking grappig :P

    Maarja bedankt voor ut lezen wou ik gwn ff kwijt :D en om het nuttig te houwe iemand anders zoiets meegemaakt?


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Hahaha dat is slim.
    En nee, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.

    Fragile schreef:
    Hahaha dat is slim.
    En nee, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.


    You can run but not hide

    Slimmerd =')


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    haha slim van je =)
    en ik heb ook wel al dingen tussen een kopiemachine laten zitten maar die waren gelukkig minder belangrijk


    For once I want to be the car crash.

    Hehe, vorige week nog.
    Ik was mijn fietssleutel kwijt:P
    Een vriendin en ik waren eerst gaan eten bij de friettent en dan gingen we terug naar school om hem te zoeken. Dus ik kijken bij waar m'n jas had gehangen, niks te vinden.
    Misschien per ongeluk in mijn kluisje gestopt? Nee hoor.
    Gevonden voorwerpen? Nee... Dus ik loop terug naar buiten en ga in mijn tas graven, ja hoor, zit ie daar gewoon in, maar dan toevallig in een ander vakje -_-"

    Ik raak altijd alles kwijt. Mijn ID ben ik ook kwijtgeraakt en toen lag tie gewoon midden op mijn bureau -_-" En na een halfuur zoeken kwam mijn moeder heel grappig mijn kamer binnen en pakte hem van mijn bureau af O_o


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Fragile schreef:
    Hahaha dat is slim.
    En nee, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.


    Happiness hit her like a train on a track

    Fragile schreef:
    Hahaha dat is slim.
    En nee, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.


    Just a simple "I love you" (:

    Fragile schreef:
    Hahaha dat is slim.
    En nee, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Hahaaaa :'D
    Maar nee, nog nooit meegemaakt :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Chiyo schreef:
    Hehe, vorige week nog.
    Ik was mijn fietssleutel kwijt:P
    Een vriendin en ik waren eerst gaan eten bij de friettent en dan gingen we terug naar school om hem te zoeken. Dus ik kijken bij waar m'n jas had gehangen, niks te vinden.
    Misschien per ongeluk in mijn kluisje gestopt? Nee hoor.
    Gevonden voorwerpen? Nee... Dus ik loop terug naar buiten en ga in mijn tas graven, ja hoor, zit ie daar gewoon in, maar dan toevallig in een ander vakje -_-"

    Ik raak altijd alles kwijt. Mijn ID ben ik ook kwijtgeraakt en toen lag tie gewoon midden op mijn bureau -_-" En na een halfuur zoeken kwam mijn moeder heel grappig mijn kamer binnen en pakte hem van mijn bureau af O_o


    haha handig! :P:P


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz