• nou je ziet het al aan de titel.
    het ging zo ik en me vriendin hadden tussen uur want frans viel uit dus wij gingen effe naar de stad want de stad is heel dichtbij school (ookal duurt een lesuur 45 minuten)
    we gingen naar een winkeltje waar ze hele mooie edelstenen hebben en toen gingen we 10 minuten voordat we op school moesten zijn weg we gingen op school nog in de mediatheek zitten op quizlet dus....
    en toen hoorden we de bel maar steeds niet dus bleven zitten en toen ging de bel nog een keer dus wij dachten dat we nu naar duits moesten en we komen klasgenoten tegen en zeggen waar hebben we duits? zeggen ze die les is al lang voorbij en we hadden ook heel belangrijke toets hebben jullie dus gemist. haha en ik lach in een deuk maar mijn vriendin niet die houd niet zo van spijbelen en dat soort dingen ik ook niet maar vond het ook al niet zo erg dus we gingen naar die vrouw van duits en toen was ze best boos mochten de toets inhalen maar wat nu.................... haha von effe dom van ons..... wist dat ik dom was maar zo dom.... of doof wat je het maar wil noemen.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2009 - 20:42 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Fragile schreef:
    Haha slim. Gelukkig mag je die toets nog overmaken dan :')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.