• Helleu ~

    Thehee ;3 Ik weet niet waarom, maar ik moet het toch even kwijt hoor. En ik weet niet of dit soort topics mag, zo niet mag je 'm sluiten, maar ik wil 't toch even zeggen.
    Ik was net even mijn berichten van mijn gastenboek aan het bekijken en ik had lukraak een pagina aangeduid die ik dan ging lezen. En het was een pagina waar o.a berichten opstonden van toen mijn opa gestorven was. En toen ik ze las had ik zoiets van: Damn, ik ken de meesten niet eens die 'sterkte' of zo in mijn gastenboek komen zetten en toch doen ze het. Ik werd er even emotioneel van.
    Dus daarom vind ik jullie -heel Quizzol- heel erg lieve mensen (flower)

    x'

    Graag gedaan hoor :Y) Nee, hier op Q zijn ze echt wel extreem vriendelijk. Soms ook wel wreed, en melig, maar meestal zijn het de allergrootste lieverds ^^ excuseer voor het slijmen


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dat heb ik soms ook. I don't know why, maar dan ben ik eventjes heel erg vrolijk. :'D -door quizlet-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat heb ik soms ook. I don't know why, maar dan ben ik eventjes heel erg vrolijk. :'D -door quizlet-


    whah me too., want kijk als je een probleem hebt ofzo helpen anderen je. En het is fijn dat iedereen zo aardig is. Langleve Quizlet xD


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik vind het grotendeel van Q ook echt súper lief <3

    Ik vind dat je gelijk hebt, ik zit op meerdere fora's en Quizlet blinkt er boven uit. de mensen op het forum zijn hier echt heel vriendelijk, eerlijk, gezellig en zoeken niet snel ruzie en maken ook niet snel ergens een probleem van. :3


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind jou ook lief (krul)

    maar ik snap wat je bedoelt :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik vind dat je helemaal gelijk hebt;)
    Als je troost nodig heb dan staan veel mensen van quizlet voor je klaar terwijl ze je bijna niet eens kennen:Y) Dat vind ik altijd zo lief:$

    De meeste users doen gewoon op de forum aardig, lief, eerlijk, vriendelijk enz.

    Dat is de reden dat ik quizlet zo leuk vind(A)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.