• Ja, ik voel me ontiegelijk kud ._. Ik had mijn crush op hyves, en ik weet niet wát ik gedaan heb, maar ik ben geen vrienden meer met hem op Hyves, en ik weet honder procent zeker dat ik hem niet verwijderd heb. Ik kan wel janken nu. Ik ga de droom opgeven waar ik voor gevochten heb. Nu gaan jullie zeggen 'Niet doen.' Maar ooh ja, dat ga ik doen. Mijn droom was niet reeël, of hoe je dat ook mag zeggen. Hij was 6e klasser, ik hád het kunnen weten, hoe kan ik ever zo dom zijn? Ik had hem eerder uit mijn kop moeten proberen te zetten. Maar nu ga ik hem uit mijn hoofd zetten, en verder leven zonder jongens, ik ben er klaar mee, de jongens waarop ik verliefd worden maken toch allemaal mijn dromen stuk.

    Dank jullie wel dat jullie mijn hartlucht topic wouden lezen.
    <3

    Sterkte. <3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sterkte.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    het was geen moeite om te lezen hoor =)
    maar meid, misschien kan je deze jongen beter uit je hoofd zetten. maar dan hoeven toch niet alle jongens 'fout' te zijn. Je kunt toch vast nog wel een keer later verliefd worden op een andere jongen? =x

    Arme Barb <3 Gaan we dan samen in het klooster? Ik heb ook een grondige hekel aan de jongens, ook door dat van die crushes en verliefdheden en zo. Sterkte meid <3

    Ik weet wat je bedoelt. Ik heb het ook altijd. Maar je moet maar gewoon denken dat er meer leuke jongens op de wereld zijn. Ik weet dat het niet makkelijk is om hem uit je hoofd te zetten. Je komt ooit vast wel een veeeel leukere jongen tegen. :')

    sterkte


    For once I want to be the car crash.

    Sterkte <3


    Only losers can act the way you do

    Maar misschien heeft hij jou gewoon verwijderd omdat hij jou niet kent ?


    -

    moet je mijn topic Hopeloos verliefd... ( http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=46327 ) is lezen,, beetje vergelijkbaar denk ik. Sterkte :Y) en t lukt je echt wel, ik heb t zo vaak moeten doen ;o

    [ bericht aangepast op 4 nov 2009 - 20:32 ]


    Second star on the right and straight on till morning

    : (
    Arme Barbie. Ik ken dat gevoel.


    rules don't stop me

    Liefje, geef je vertrouwen in jongens nou niet op door M. Hij is gewoon homo. Ik weet zeker dat er iemand is die jou wel leuk vind.
    Ik heb de moed toch ook nog niet latren vallen na al die mislukkingen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wil je bij m'n clubje? ):


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het is toch niet omdat je geen vrienden meer bent op Hyves, dat hij je niet moet/wil ofzo? o_o

    Yankee schreef:
    Wil je bij m'n clubje? ):

    Ja, gezellig
    - sjokt met depri kop naar groepje toe -

    Therapy schreef:
    Het is toch niet omdat je geen vrienden meer bent op Hyves, dat hij je niet moet/wil ofzo? o_o

    Heb een reden waarom hij mij dan verwijderd? Ik bedoel, stel dat hij me wel leuk vondt, dan had hij me never verwijderd.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2009 - 20:37 ]