• Hooi lieve Quizzerss...

    Ik heb wat nummers die ik wil hebben op mijn Laptop maar ik mag zelf geen Limeware downloaden vanwege de virusen.En laptops zijn heel gevoelig daar voor.Maar goed hier is het lijstje van welke bands ik nummers wil hebben.Oja welke nummers dat maakt niet uit stuur maar gewoon wat.

    -Tokio Hotel.
    -Escape The Fate.
    -H.I.M.
    -Cimema Bizarre.
    -SlipKnot.
    -Marlyen Manson.
    -All Time Low.
    -DeathStars.
    -Within Temptation.

    Mail ze naar dit aderes.

    serena1_goede@hotmail.com

    Heel erg bedankt alvast.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik heb er wel een paar, van Tokio Hotel; zo wat hele nieuwe album (duits + engels) && een paar oudjes, Escape the fate heb ik er 6 van, enn van All Time Low 2, en Within Tempation ook wel een paar, goed?

    Download DVD Video Soft? Daar kun je je liedjes van youtube af halen, weetje hoe handig.

    -aangepast, verkeerd gelezen. Ik dacht dat je nog bánds wilde hebben :X-

    [ bericht aangepast op 4 nov 2009 - 19:32 ]

    Ik heb alles van ATL ;D
    Maar het is dat ik te lui ben omdat allemaal eeentje per eentje door te mailen o_x

    Broadway schreef:
    Ik heb er wel een paar, van Tokio Hotel; zo wat hele nieuwe album (duits + engels) && een paar oudjes, Escape the fate heb ik er 6 van, enn van All Time Low 2, en Within Tempation ook wel een paar, goed?


    Helemaal goed.
    Als je die zou willen sturen dan ben ik je echt eeuwig dankbaar!<3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Kan 't eigelijk via msn, of heb je liever hotmail?

    Broadway schreef:
    Kan 't eigelijk via msn, of heb je liever hotmail?


    Doe maar via hotmail.
    Of jij vind het makelijker via msn dan moet je me even toevoegen.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik stuur je wel CB, Slipknot & Deathstars

    Ik heb daar alle cd's van :'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Weetje, eris een downloadprogramma zonder virussen en volledig gratis ! Het heet: Soulseek.


    Just a simple "I love you" (:

    Ik heb jou memories gestuurd :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Asphyxia schreef:
    Ik heb jou memories gestuurd :']


    Ja.
    <3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Misguided schreef:
    Weetje, eris een downloadprogramma zonder virussen en volledig gratis ! Het heet: Soulseek.


    IK ga het meteen opzoeken Thnx!<3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    this is halloween - marilyn manson haha :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Afhalen v. YT
    YT-filmpjes omzetten naar juiste bestand.
    Ik zou het wel 's morgens doen, dat omzetten, want dat kan soms lang duren :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik kan je niet helpen srry


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Nvd schreef:
    this is halloween - marilyn manson haha :9~


    Zou je die willen sturen?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.