• De stelling van vandaag luidt:
    Vrouwen kunnen beter luisteren dan mannen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mee eens.
    Dat is trouwens wetenschappelijk bewezen!


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    Yankee schreef:
    Voor 't grootste gedeelte wel ja.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Dat hangt van persoon tot persoon af volgens mij. En als ik eerlijk mag zijn, ik praat liever met mannen dan met vrouwen, omdat er zo veel vrouwen zijn die hun problemen er telkens mee vergelijken en dan zijn we vertrokken. dus deels akkoord, deels niet.

    Over het algemeen wel,
    maar je hebt ook meisjes/vrouwen die helemaal niet goed luisteren en alleenmaar met hun eigen problemen bezig zijn.
    En sommige jongens/mannen kunnen juist goed luisteren naar je verhaal en vinden dat ook niet irritant of iets anders. En soms geven ze dan ook nog 'nuttig' advies.

    Hangt niet af van het geslacht, maar van de persoon.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ligt deels aan het karakter, maar vrouwen zijn meestal wel zulke luistertypjes, want bij ons in de klas zijn alle jongens overhyper en na vijf minuten zijn ze het toch al weer vergeten als ze dan nog geluisterd hebben ook want dat doen ze toch niet.:9~


    dress me, i'm your mannequin.

    Niet mee eens
    Als ik tussen mijn vrienden de goede luisteraars moet aanduiden, zijn het mijn mannelijke vrienden. Niet dat mijn vriendinnen niet luisteren, maar mannen kunnen weldegelijk goed luisteren.


    Let's do this poo

    Striflicious schreef:
    Eens, over het algemeen wel. Maar er zitten uitzonderingen in beide geslachten. Zo ken ik een meisje waar je echt niks tegen kan zeggen want ze zit er steeds doorheen en heeft het alleen over eigen problemen. En ik ken een jongen die super goed kan luisteren en advies geven.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dat ligt niet aan het geslacht, maar aan het karakter. Natuurlijk zullen er jongens zijn die niet kunnen luisteren, maar geloof me, genoeg meisjes kunnen ook niet luisteren.
    Maar ik denk dat meiden liever naar andere meiden gaan voor problemen over jongens, hun lichaam etc etc etc. Maar dat ze liever met een jongen praten als ze ruzie hebben ofzo.

    Dat heb ik tenminste.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Weet ik niet . ik luister alleen als ik het interresant vind(krul) ( en even voor de duidelykheid; school en zeikende ouders dus niet ^^ )

    Niet waar.


    Just a simple "I love you" (:

    eens


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    Hoeft niet altijd.


    I live for the applause, you will die for it.

    Sommigen , ik ben snel afgeleid maar ik kan wel goed luisteren


    ailoveejoee.

    nerveus schreef:
    Mee eens,

    Mannen zijn vaak snel afgeleid.


    Happiness hit her like a train on a track