• Haii!

Nu ik heb hulp nodig voor mijn boekverfilming van Nederlands. Nu ik heb het boek 'Onweerstaanbaar' van Anja Feliers gekozen en nu moet ik daar 5 minuten boek in een film gieten, een script dus.
    Verder heb ik ook nog een soundtrack en acteurs(die echt bestaan) nodig.

Deze heel verwarrendende samenvatting kan jullie misschien een idee geven van wat ik zoek...

Tot voor kort bestond Annelores leven uit: dansen en plezier maken met haar twee beste vrienden : Luka en Cara . Tot opeens de onweerstaanbare nieuwe jongen, Alex, haar te hulp komt tijdens het zo veelste conflict met haar leraar. Al gauw wordt het Annelore duidelijk dat Alex niet het gewone type jongen is. Hij verrast haar vaak met kadootjes, zegt recht uit wat hij denkt en is veel volwassener dan iedere andere jongen uit haar jaar. Naarmate Annelore en Axel hun relatie verder zetten, begint hij haar op te eisen. Waardoor zij haar band met Luka en Cara verliest. Als zij samen met haar vrienden dan uiteindelijk voor de selectie van een dansopdracht gekozen worden, begint Annelore te beseffen hoe verstikkend haar relatie met Alex wel niet is. En vraagt ze om een kleine adem pauze, iets wat Alex verkeerd op vat en stilletjes aan komt de jongen zijn verleden weer naar boven. Waarom hij verhuisd is naar Antwerpen, waarom hij zijn ouders niet meer wil zien. En wie is dat meisje, waarvan er foto's hangen in zijn kamer, dat zo goed op Annelore lijkt ? Tijdens de periode dat Annelore meer met haar vrienden optrekt wordt Luka -haar beste vriend-aangereden, waardoor zijn selectie in gedrang komt. Wanneer Alex haar uiteindelijk verbiedt mee te doen aan het optreden barst de bom en zet Annelore haar relatie stop. Tijdens de dansstage aan zee, krijgt Annelore meer gevoelens voor Luka. De twee beginnen een relatie met elkaar met alle gevolgen van dien, Alex is stik jaloers zodanig dat hij met zijn motor Luka en Annelore aanrijdt en ze alle drie in de Schelde terecht komen. Axel overleeft zijn aanslag niet, Luka geraakt in coma en Annelore komt er met de schrik vanaf. Uiteindelijk komt Anna in beeld, het meisje dat Axel ooit dumpte en nu blind is voor de rest van haar leven. Luka overleeft de tweede aanslag van Axel en zet zijn relatie met Annelore verder.

Hebben jullie een ideetje ?
    Mercikes al (:!

~I'm a Rebel on a Mission.~

Acteurs;
    Taylor Lautner als Luka, Hilary Duff als Anna of Annelore en misschien Mandy Moore?
    Euhm, soundtrack, even denken ^^
    Avril Lavigne - Innocence
    of Leona Lewis - Bleeding love?

[ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 22:53 ]

Never run out of reasons to smile...

whoo,erg verhaal ö
    maar ik heb niet echt een idee,sry naamgenoot ;$

xoxo,ily :'d

Fly high across the sky, from here to kingdom come.