• Vraagje..

    -Het is nu niet van toepassing, want alleen risico groepen krijgen een vaccinatie. Tenzij je wel bij die groepen hoort-

    Stel je voor dat je wél mag kiezen of je wel/niet een vaccinatie voor de Mexicaanse griep mag. Welke keus maak je dan? En waarom juist die keus?

    Oja, sorry als jullie hier helemaal gek van worden, maar ik vraag het me even af.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 19:09 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, omdat het nogal zinloos is. Het is gewoon een verzwaarde griep.
    En buiten dat feit om, er zit iets in die prik volgens de artsen wat over zoveel jaar je zenuwstelsel aan kan tasten.


    Music is the new sex

    Ik zou 'm nemen.
    Liever een kleine prik dan twee weken lang lijden. :X


    Let the Night embrace you

    Ik vind het onzin, dus nee.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Uhm nee?
    Ik ken mensen die die griep ook hebben gehad en ze leven nog.
    Die berichten in het nieuws zijn zeker opgeblazen. Ze hadden het vast in combi met iets anders(/hypothese).

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 19:28 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Nee. (krul)
    Ik haat prikjes ><


    ok

    Mmm.. denk het niet.


    blame the bully.

    Pfff, dat maakt eigenlijk niet uit wat ik ervan vindt, als mijn ouders vinden dat ik dat moet dan moet ik dat ook dus.. xP


    Has no one told you she's not breathing?

    ik zou hem niet nemen.. omdat met de gewone griep ook zoveel mensen per jaar dood gaan eraan.. alleen omdat dit heel snel in korte tijd zich heeft verspreid maken ze er zo'n probleem van. (vind ik)


    Nvt

    Mijn broer krijgt zo'n spuitje ..
    ik zou hem zelf ook wel willen , want ik hou helemaal niet van ziek zijn


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik wel. Ik ben een beetje heel erg bang geworden.:$


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Unusual schreef:
    Nee, omdat het nogal zinloos is. Het is gewoon een verzwaarde griep.
    En buiten dat feit om, er zit iets in die prik volgens de artsen wat over zoveel jaar je zenuwstelsel aan kan tasten.


    Mee eens. Van gewone griep sterven ook mensen hoor, dit is alleen een andere - iets zwaardere - variant. Mij prikken ze niet, mijn ouders zijn er ook sowieso zwaar tegen al die prikken (met baarmoederhalskanker bijv.) en ik mag het dus sowieso niet, maar ik wil het ook niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn mama werkt in een ziekenhuis en daar mocht iedereen die er werkte kiezen of ze de vaccinatie wel/niet wilden. En bijna iedereen die hem kreeg werd ziek, niet de mexicaanse griep, maar iets anders.
    Dus, ik denk dat ik hem niet zou nemen :')


    Never run out of reasons to smile...

    Ik zou hem niet nemen.
    En ik weet niet waarom.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    KabukixRin schreef:
    ik heb de mexicaanse griep al gehad dus ik zou hem zowizo niet meer krijgen ;)
    Idem hiero.


    Wie du mir, so ich dir.

    Als het gratis is, ja :Y)


    Happiness hit her like a train on a track