• Hai schatties,

    Wie wil dus een verhaal met mij maken?
    Eigelijk gewoon een account maken en daar ons verhaal op zette?
    Ik weet dat hier niemand naar toe gaat komen maar ik vraag het toch!
    Het verhaal gaat over TH maar ik weet niet of het een loveStory wordt of een haterserie!
    Zo. Dit was mijn mededeling waar niemand op af gaat komen :S.



    <33


    Only losers can act the way you do

    (...)

    Ik kan het weten x'D och god ik was ooit in Marokko en in de schaduw was het 45 graden,in de zon iets van 52 ofzeu x'D

    WTF daar ag ik al niet heen xD


    *He's the one.

    (...)... Is het daar zo warm?, Dan heb jij de warmte in Afrika nog niet gevoeld o.O

    Okee maar loop je in Afrika rond met een hoofddoek, een broek waarboven een t-shirt waaroverheen nog een lange jurk moet. Loop jy zo rond in Afrika?
    Nou ik wel in Iran :S


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Okee maar loop je in Afrika rond met een hoofddoek, een broek waarboven een t-shirt waaroverheen nog een lange jurk moet. Loop jy zo rond in Afrika?
    Nou ik wel in Iran :S


    ??? ke dat si getikt kan het geloven dat je warm hebt,!!!.<333


    *He's the one.

    (...)
    Okee maar loop je in Afrika rond met een hoofddoek, een broek waarboven een t-shirt waaroverheen nog een lange jurk moet. Loop jy zo rond in Afrika?
    Nou ik wel in Iran :S
    Nee :S Moet jij dat doen?


    Only losers can act the way you do

    (...)
    WTF daar ag ik al niet heen xD



    whahaha maar dat was een uitzondering,maar ja snchts is het daar fucking hip<3 want dan slaap ik op het balkon in onze villa(en nee niet om op te scheppen x'D) oh ja en ik ben een keertje s'nachts in ons ingebouwt zwembad op het dakterras gaan zwemmen,serieus ik had lol:Y)


    Lalalalalalalala.

    (...)


    whahaha maar dat was een uitzondering,maar ja snchts is het daar fucking hip<3 want dan slaap ik op het balkon in onze villa(en nee niet om op te scheppen x'D) oh ja en ik ben een keertje s'nachts in ons ingebouwt zwembad op het dakterras gaan zwemmen,serieus ik had lol:Y)
    xD


    Only losers can act the way you do

    Jupp dat moet ik doen. Ik ga hier s'middags echt de deur gewoon niet uit! Ik ga alleen s'avonds ergens heen of met de auto (A) Maarja, myn neef heeft gister een ongeluk gehad met de auto dus die is ook al weg :S
    Dat word dus lopen in de hitte :(


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jupp dat moet ik doen. Ik ga hier s'middags echt de deur gewoon niet uit! Ik ga alleen s'avonds ergens heen of met de auto (A) Maarja, myn neef heeft gister een ongeluk gehad met de auto dus die is ook al weg :S
    Dat word dus lopen in de hitte :(
    Je hebt het toch leuk in Iran hé?


    Only losers can act the way you do

    Jaa heel erg..
    Dus niet!
    Ik kan nou de hele dag thuis zitten met een luie neef die zyn vrienden het huis binnenhaalt en die dan de hele tyd tegen me zitten te praten. Erg irritant want de rest is de hele dag de deur uit behalve ik en myn neef en zyn vrienden :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jaa heel erg..
    Dus niet!
    Ik kan nou de hele dag thuis zitten met een luie neef die zyn vrienden het huis binnenhaalt en die dan de hele tyd tegen me zitten te praten. Erg irritant want de rest is de hele dag de deur uit behalve ik en myn neef en zyn vrienden :P


    ocharme mijn schat ik ga je daar weg halen!!! xD


    *He's the one.

    Kom maar ;)
    Ik wil hier maar al te graag weg (A)
    Maarja, het enige voordeel hier is dat ik geen last heb van myn broer en zyn fake vrienden. :)
    Nu heb ik alleen wel last van de hittee.. :S
    Btw. ik moet over 5 minuten gaan dus alvast byee (K)(H)(flower)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik gaa :S
    Byee lievuurds (H)(K)
    Tot over ongeveer 1 week of langer ;)
    Luffyullie (H)(K)(flower)


    XxXRose(A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Doeii schat<3


    Bffé.<33


    Lalalalalalalala.

    Bubai schts.<33333


    *He's the one.

    whaaaaaaaaaaaa ik had toen net mijn geboortejaar als topic dingen x'D


    Lalalalalalalala.