Want vanmiddag gingen wij smsen en toen wou een jongen uit mijn klas haar nummer hebben en haar vragen of ze werd lastig gevallen enzo en een paar gingen vragen hoe ik haar ken en of ze hyves had :'D
when words fail, music speaks.
^.^ JEEHH Ik moet trouwens is op mijn hyves gaan kijken, misschien is ie er al geweest haha -wbw-
We can only learn to love by loving.
Nicol schreef: ^.^ JEEHH Ik moet trouwens is op mijn hyves gaan kijken, misschien is ie er al geweest haha -wbw-
Keizer schreef: (...)Haha hij is denk ik nog niet eens thuis maar oke. xd
Nicol schreef: (...) Haha Hij moet wel wat over hebben om me te zien -zal ik mijn profiel op zichtbaar voor neimand zetten,haah-
Keizer schreef: (...)Haha xd Hij kan je profielfoto wel zien ^^ En hij heeft rood haar haha en ik ken hem al vanaf de peuterspeelzaal
Wrm heb ik jou nummer niet??? Whaha straks heb je een stalker!
-
Nicol schreef: (...) Hhaa Redheaaadd. ^.^ nu dopet ie me denken aan Ron Wemel ;x
Striflicious schreef: Wrm heb ik jou nummer niet??? Whaha straks heb je een stalker!
Ha-ha.
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
Keizer schreef: (...)Haha nee, rood haar met veeeeeeeel gel
Keizer schreef: (...)Oeh wil je die? Haha ik hou van stalkers ;x
Nicol schreef: (...) GEL is beangstigend @Anouk Koel stalk me ik geef je mijn nummer zo wel =]
Keizer schreef: (...)Ja je krijgt vies vet haar