• Ja, die zaal discrimineert!
    En wel mij!
    Ik wil op 8 februari naar ATL gaan, maar dat gaat niet, want er zijn enkel staanplaatsen en voor een concert heb ik oftewel een zitplaats of een rolstoelplaats nodig.
    Ik vind dat niet eerlijk!
    Oké, ik mocht zowieso niet gaan van m'n ma, omdat ik de 25ste februari al naar TH in Vorst ga, maar dan nog!
    Het is gemeen tegenover minder- en invaliden! (N)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    je hebt idd gelijk , maar soms ben je niet beter af met een rolstoelplaats hoor, mijn vriend zit in een rolstoel en is deze zomer nr suikerrock geweest in tienen ... en hij kreeg rolstoelplaatsen , helemaal achteraan , nou leuk hoor :S

    de meeste plaatsen zijn gewoon niet voorzien voor mensen met een handicap/andervaliden


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    je hebt idd gelijk , maar soms ben je niet beter af met een rolstoelplaats hoor, mijn vriend zit in een rolstoel en is deze zomer nr suikerrock geweest in tienen ... en hij kreeg rolstoelplaatsen , helemaal achteraan , nou leuk hoor :S

    de meeste plaatsen zijn gewoon niet voorzien voor mensen met een handicap/andervaliden


    Ik ben nog nooit naar een festival geweest, maar ik denk dat er een groot verschil is tussen festivals en concertzalen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sentiment schreef:
    Ik ben het compleet met je eens.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik geloof dat het is omdat het zo'n kleine zaal is. Want die hebben wel zalen met zitplaatsen denk ik ;X

    Therapy schreef:
    Ik geloof dat het is omdat het zo'n kleine zaal is. Want die hebben wel zalen met zitplaatsen denk ik ;X

    Kunnen ze dan niet gewoon de staanplaatsen verminderen om plaats te maken voor zitplaatsen?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Haha :'D Mijn ouders krijgen dat altijd klaar terwijl ik in de staan wil ;'D

    Nja ik wou wel naar Slayer in AB kwam dr wel laat achter dat het op een uur uitverkocht was >________<


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Sentiment schreef:
    Ik ben het compleet met je eens.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Sentiment schreef:
    Ik ben het compleet met je eens.


    Just a simple "I love you" (:

    Sehnsucht schreef:
    (...)

    Ik ben nog nooit naar een festival geweest, maar ik denk dat er een groot verschil is tussen festivals en concertzalen.
    ik geef alleen maar een voorbeeld ... is toch erg! als je niet meekan word je maar vanachter bij de overschot gezet , ik vind da persoonlijk eigelijk schandalig! die mensen zijn echt fxcking evenveel waard als iemand anders >< en ze hebben wss al dubbel zoveel meegemaakt ook ;

    okee frustratie komt bove :Y)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2009 - 14:20 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb eigenlijk ook zitplaatsen nodig omdat ik last van mn rug en benen krijg, maar ik zet gewoon door, hoeveel pijn het ook doet ><


    Destroy what destroys you.

    Dat is echt gewoon kut. Normaal zou ik ook moeten zitten (rugproblemen), maar ik doe het nooit omdat ik staan veel leuker vind. Maar in jouw geval, als het echt nodig is, dan is het inderdaad niet eerlijk dat er geen zitplaatsen zijn…


    " I'm not your boyfriend, baby. "