• Ja, die zaal discrimineert!
    En wel mij!
    Ik wil op 8 februari naar ATL gaan, maar dat gaat niet, want er zijn enkel staanplaatsen en voor een concert heb ik oftewel een zitplaats of een rolstoelplaats nodig.
    Ik vind dat niet eerlijk!
    Oké, ik mocht zowieso niet gaan van m'n ma, omdat ik de 25ste februari al naar TH in Vorst ga, maar dan nog!
    Het is gemeen tegenover minder- en invaliden! (N)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik ben het compleet met je eens.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben het compleet met je eens. Er zijn mensen die zitplaatsen willen of nodig hebben. Omdat mijn mama het niet aan kan met haar rug om zo lang recht te staan mag ik nu waarschijnlijk niet gaan ><


    Only losers can act the way you do

    Destroyed schreef:
    Ik ben het compleet met je eens. Er zijn mensen die zitplaatsen willen of nodig hebben. Omdat mijn mama het niet aan kan met haar rug om zo lang recht te staan mag ik nu waarschijnlijk niet gaan ><


    Kan je niet met iemand anders gaan?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sentiment schreef:
    Ik ben het compleet met je eens.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Je hebt zo hard gelijk!


    Never run out of reasons to smile...

    Idd, ik vind dat best wel erg eigenlijk. minder validen en in validen hebben ook recht op een concert enz.


    We can only learn to love by loving.

    Sehnsucht schreef:
    (...)

    Kan je niet met iemand anders gaan?
    Ik weet niet. Mijn vriendinnen houden niet van hun muziek en mijn papa staat ook niet graag recht tijdens een concert en ga zo maar door ><


    Only losers can act the way you do

    Best erg dat ze daar geen rekening mee houden. 0o

    Is waar,ik kan ook totaal niet lang staan zeker geen 2uur aan en stuk want dan lig ik er zeker! Ik kan niet eens een halfuur aan één stuk stil blijven staan zonder zo weinig mogelijk te bewegen dus wat moet dat dan 2uur of zo zijn?

    Destroyed schreef:
    (...)Ik weet niet. Mijn vriendinnen houden niet van hun muziek en mijn papa staat ook niet graag recht tijdens een concert en ga zo maar door ><

    vraag aan je papa heel lief of hij een uitzondering wil maken? (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Das zo stom van de AB!!!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Nah, da's wel kut voor je. ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Dat is wel erg ja. Maar als die zaal zo gebouwd is, tja ? Bedoel, er was waarschijnlijk geen plaats meer voor zitplaatsen of zo en dat is best wel kut. Ook mede omdat ze er vanuit gaan dat de meeste mindervaliden niet naar concerten zouden komen. En dat is inderdaad kut.

    Lekker dan, ik vind dat iedere concert zaal zowiezo wel rolstoelplaatsen moet hebben. Iedereen heeft even veel rechten.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Sentiment schreef:
    Ik ben het compleet met je eens.


    Happiness hit her like a train on a track