• over dit stuk tekst?

    ‘’Chayenne? Wil je deze papieren even brengen naar lokaal 107? Dankjewel!’’ Roept de conciërge van het kleine gebouw als ik naar het grote gebouw loop. Ik knik en neem de papieren aan. Ik loop mee met mijn klasgenoten en loop snel richting het lokaal waar ik zijn moet. Ik open de deur, en stap naar binnen. Ik kijk de klas even in, en zie daar iemand zitten die ik niet liever niet wou zien zitten. Ik heb het gevoel dat ik door mijn benen zak, als hij mij ook aan kijkt. Snel draai ik mij terug naar de docent, en lever met trillende handen de papieren in. Ik gun mijzelf nog even een blik naar hem, en loop dan de klas uit. Ik loop de gang uit, tot dat ik mijn naam hoor. Ik draai mij om en zie mijn grote geliefde daar staan. Ik loop naar hem toe, en we beginnen spontaan te zoenen.

    Zo had het gegaan als mijn leven een film was. Maar helaas, dat is het niet. Ik ben maar dood gewoon een meisje, die verliefd is op een jongen die ze niet eens kent. Ik ben verliefd op zijn uiterlijk, dat zou een betere omschrijving zijn. Ik zal je vertellen hoe het echt ging.


    danku vriendelijk. (flower)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2009 - 21:12 ]

    Het is wel cool :) Wordt het een serie?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xGOSSIP schreef:
    Het is wel cool :) Wordt het een serie?

    - kuch story kuch -
    Misschien (krul) Maar ik moet hem van mijzelf eerst ver hebben,

    Broadway schreef:
    (...)
    - kuch story kuch -
    Misschien (krul) Maar ik moet hem van mijzelf eerst ver hebben,

    Laat het weten. En, ik schrijf eerst ook een heel stuk, vooraleer ik het online zet :P


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xGOSSIP schreef:
    (...)
    Laat het weten. En, ik schrijf eerst ook een heel stuk, vooraleer ik het online zet :P

    Zal ik doen. Ja, kijk, ik zet hem online, schrijf doodleuk 3 deeltjes, en daarna verwaarloos ik hem 8'D

    Hij klinkt wel leuk alleen een beetje standaart.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Beetje oppervlakkig, sorry. :X

    Het is misschien wel een beetje standaard, maar ik vind het leuk geschreven. Dus ga er vooral gewoon mee door! Het wordt vast een mooi verhaal.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dank je wel voor jullie meningen, en dat jullie het gewoon echt zeggen inplaats van alleen maar 'leuk.' Nee echt waar, dat respecteer ik zeer in de mensheid. Het is de bedoeling een beetje standaard te laten lijken, maar op gegeven moment wordt de boel helemaal omgegooit. (krul)

    Broadway schreef:
    Dank je wel voor jullie meningen, en dat jullie het gewoon echt zeggen inplaats van alleen maar 'leuk.' Nee echt waar, dat respecteer ik zeer in de mensheid. Het is de bedoeling een beetje standaard te laten lijken, maar op gegeven moment wordt de boel helemaal omgegooit. (krul)

    Asjeblieft :P &, ik kan echt niet wachten


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Voor jou altijd *gayhandje*.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tuurlijk,waarom zou ik niet eerlijk zijn?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het mooi maar dat wist je al.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Exercitus schreef:
    Tuurlijk,waarom zou ik niet eerlijk zijn?

    Nou ik ken van die slijm mensen... (nerd)

    Het is wel een beetje een standaard verhaallijn, maar ik vind het wel leuk geschreven =]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Broadway schreef:
    (...)
    Nou ik ken van die slijm mensen... (nerd)

    Dat is waar maar ik snap die mensen noot,wat heb je er aan als je een slijmert/ja-knikker bent


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall