• Gister was het dus Halloween. En ik had beloofd om enge films te gaan kijken bij de achterbuurtjes. We begonnen met Halloween 1, die had ik al gezien dus ik dacht 'Oef, gelukkig.' Nou dat dacht ik dus verkeerd, de hele film achter een kussen gezeten. Daarna moest ik ook nog Halloween 2 kijken. Ik dacht dat ik het bestierf. Enge films zijn absoluut niets voor mij. Maar toen moest ik nog in het donker 50meter naar huis. Ik rennen, en met mijn iPod zaklampje schijnen. Poef, nooit zo blij geweest om thuis te zijn. Ik ga nooit meer enge films kijken, I swear!

    Nu wil ik weten, Hoe was jullie Halloween?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijne was boring want ik heb niks gedaan.

    Saai? Ik mocht niet weg omdat mijn ouders er niet zijn en ik heb sowieso een hekel aan Halloween. Alleen maar horrorfilms die er gespeeld worden, kinders van 8 die bij je komen aanbellen en je snoep komen stelen. Tazz, nee dankje.

    leuk :D


    Life is hard and then we die

    mijn halloween.... hmmm ben eerst naar een meeting geweest en toen naar een halloween party om me lam te zuipen xD ene vandaag halen we de halloween film maraton in die we eig vrijdag zouden doen maar dat kon niet dus wens me suc6 xD


    A Noble was Born in Chaos

    Wij vieren hier (helaas) geen Halloween ;o

    Was echt leuk! ^^
    Had gister een halloweenfeest bij m'n hockeyclub, met al de C-teams en de D-teams ook, en die stonden met open monden naar ons te kijken. ;x
    Ik hoor je denken; Hoezo dan? Wel, ik zal het vertellen. ^^
    In het jongensteam, de C2, zit mijn ex. En ik was met m'n vriendinnen uit het team aan het dansen en zo, toen ik opeens besloot te vragen -nadat Britt (vriendin) me overhaalde- of ze met ons wouden dansen enzo. Vonden ze goed.
    Eerst durfden ze niet, ahah ;DD. Maar daarna lekker geschuurd, ghehe. :3
    Met verschillende jongens, maar op het laatst, toen 't bijna afgelopen was, kwamen die ouders binnen, om die kleine kinderen op te halen. Iedereen lachen over ons en de vader van m'n ex -waar ik op het laatst mee schuurde- zag die jongen, maar ik schaamde me as hell want hij kent mij ook. Maar het was wel gezelligggg.


    -