• De stelling van vandaag luidt:
    Om overgewicht te voorkomen moeten er meer gymlessen komen op school.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ja adios, echt niet dus o.o gym is een hel.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nee dank je, maar het is wel een idee. Ookal kunnen mensen ook gewoon minder ongezond eten en meer zelf sporten, dan hoeft dat niet op school gedaan te worden. Ik bedoel; je hoeft toch niet alles op school te doen? .__.


    Underdog, just look at the mess you made.

    Killjoy schreef:
    Neih,gewoon meer uit je zelf gaan sporten i.p.v altijd voor de buis te hangen of zo.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    nee ö
    Ik haat gym ;p


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    Wrm zou juist school er iets aan moeten doen?:P Mensen hebben soms een ziekte waardoor ze dik zijn, maar daarom hoeft de school en dunne klasgenoten toch niet meer te gaan gymen? EN IK BEN SLECHT IN GYM DUS IK WIL ZOWIEZO WEINIG GYM, NIET MEER GYM!!!

    nerveus schreef:
    Oneens. Ik haat sport en heb geen overgewicht

    Als men te dik is hebben ze dat aan zichzelf te danken tenzij ze een ziekte hebben.


    Dat is niet helemaal waar

    Sommige mensen , waaronderik, hebben gewoon aanleg om dik te worden,
    Als kleine baby was ik al stevig terwijl me moeder me niks anders dan melk gaf, en ik moet oppassen wat ik eet want anders word ik ook te dik;)


    I solemny swear i am up to no good

    Nee bedankt.
    Wij doen elke keer hetzelfde.
    Na een tijdje went je lichaam eraan en val je juist niet af.
    Pas als er afwisseling komt kunnen we verder praten :Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    KabukixRin schreef:
    (...)

    Dat is niet helemaal waar

    Sommige mensen , waaronderik, hebben gewoon aanleg om dik te worden,
    Als kleine baby was ik al stevig terwijl me moeder me niks anders dan melk gaf, en ik moet oppassen wat ik eet want anders word ik ook te dik;)

    Mee eens.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind het opzich wel een goed idee. Maar dan moet het ook wel reëel zijn en naleefbaar gemaakt worden. Daarbij moet er dan ook wel duidelijk gemaakt worden dat overgewicht niet altijd iets te maken heeft met te weinig bewegen.

    Ik heb vroeger een aandoening gehad aan mijs schildklier, waardoor ik nu ontzettend veel overgewicht heb, terwijl ik al op specialen dieeten was vanaf mijn vierde en alles heb geprobeerd, maar niets mocht baten.

    Dus als ze dat zouden invoeren onder het mom van 'bestrijding van overgewicht onder jongeren', dan moeten ze mensen ook bewust maken van de vooroordelen en dat die eigenlijk nooit kloppen ook al word er vaak op tv gezegd van wel.


    Totaal mee eens. Ik was vroeger veel te vroeg geboren en moest like extra voedingsdingen eten (heb geen zin om op te zoeken hoe dat heet) en nu heb ik merendeel daardoor overgewicht.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    MissShinoda schreef:
    nee de constributie van sportvereningen moet omlaag én kinderen moeten meer aangezet worden om te gaan sporten.

    Eens.
    Ik doe nu naast scouting geen sport omdat wij gewoon niet superveel geld hebben.
    @ De mensen die zeggen dat het de eigen schuld is van die mensen, wtf?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Oneens,
    je moet gewoon zelf meer gaan sporten en op je voeding letten enzo.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    nee, ik vind dat je er zelf voor moet kunnen kiezen. Niet dat je verplicht wordt om meer sport te doen. Er zijn ook nog andere manieren om overgewicht te voorkomen hoor.


    One Day you'll remember me...

    Nee.
    Ik haat sport, maar ik ben niet dik, maar als je voor alle mensen die aanleg hebben om dik te worden extra LO moet krijgen op school, dan ben ik echt hard gezien
    .


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Killjoy schreef:
    Neih,gewoon meer uit je zelf gaan sporten i.p.v altijd voor de buis te hangen of zo.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Oneens,
    Het moet niet verplicht worden. Daardoor gaan er juist mensen minder sporten.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells