• Vandaag heb ik Gustav zijn hoofd gescheurd.. erg hea! xp. Ineens was hij in twee delen. Ik was zoo kwaad op mezelf!

    Ik was mijn kamer aan het opruimen en mijn posters aan het veranderen, toen het ineens gebeurde. Ik wilde hem van mijn muur afhalen en ineens was hij in twee! Het ging zoo snel!!

    Nadien heb ik er nog twee gescheurd.. maar gelukkig enkel de hoekjes en heb ik geen een van de jongens meer geraakt..

    Bij deze: Het spijt me Gustav!

    Wie heeft er ook al eens een poster perongeluk gescheurd dat je vervolgens zoo kwaad op jezelf bent?

    Nee, wel eentje bekladdert. (':


    None but ourselves can free our minds.

    Ik kwam er later achter dat ik een hele mooie poster van Tokio Hotel heb wéggegeven aan mijn vorige buurmeisje, omdat daarachter Shakira stond, en zij is daar fan van. -was nog geen fan van Tokio Hotel-. Ik kon mezelf wel vermóórden.

    Oh ja, en mijn vader heeft eens mijn poster van Step Up 2 voor de helft opgezogen. Vond ik ook érrug leuk. -ahum ahum-


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ankeaddicted schreef:
    (...)nee he? :ó Toevallig dat dat ook een drieastrid was. Ik hou wel van je hooor <3

    tuurlijk. :D


    AAP