• Vandaag heb ik Gustav zijn hoofd gescheurd.. erg hea! xp. Ineens was hij in twee delen. Ik was zoo kwaad op mezelf!

    Ik was mijn kamer aan het opruimen en mijn posters aan het veranderen, toen het ineens gebeurde. Ik wilde hem van mijn muur afhalen en ineens was hij in twee! Het ging zoo snel!!

    Nadien heb ik er nog twee gescheurd.. maar gelukkig enkel de hoekjes en heb ik geen een van de jongens meer geraakt..

    Bij deze: Het spijt me Gustav!

    Wie heeft er ook al eens een poster perongeluk gescheurd dat je vervolgens zoo kwaad op jezelf bent?

    ik heb fall out boy in stukkies gescheurd toen ik kwaad was xd


    Imperfection Is Beautiful

    Ik ooit eens Bill's hoofd, Bill's benen, Tom's benen, Gustav en Georg onthoofd. Ik had een kamer vol posters, en toen moest ik van kamer veranderen, ik kreeg een grotere kamer. En toen heb ik wel twee a drie dagen bezig geweest met mijn kamer te ontposteren xD en toen zijn er vele gesneuveld in deze posteroorlog, maar gelukkig hang ik enkel dubbele posters op :]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2009 - 23:16 ]

    Prodigy schreef:
    Mijn posters zijn heilig, dus ze leven allemaal nog. :')
    Mijne ook ^^


    Your Butt is Mine!

    Ik heb Georg zijn hoofd doormidden gescheurd. Want mijn poster viel steeds naar beneden, en toen werd ik s'avonds wakker viel die poster weeeeer naar beneden, en toen werd ik kwaad, en tja. Helaas =3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Never, als ik een poster eraf haal dan doe ik dat in definitieve waarde


    Life is hard and then we die

    UNCOMMON schreef:
    Euh... daar waar die nietjes zitten, daar scheurt hij heel vaak.
    Waarom maken ze nietjes in tijdschriften? -boos-

    Heb ik ook altijd. ._.

    Ik heb Edward ooit eens onthoofd, en toen ging ik hem plakken:')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ankeaddicted schreef:
    + een vriendin heeft een keer met een of andere rare lippenstift alelmaal kusjes lopen geven op posters, en brillen en snorren getekend enzo 8D8D
    omygod. dat doe je toch niet. (puh)


    AAP

    Ik heb een keer Pierre Bouvier in tweeën gescheurd? x; ik heb hem wel weer geplakt, hoor! ;3


    Destroy what destroys you.

    drieastrid schreef:
    (...)omygod. dat doe je toch niet. (puh)
    nee he? :ó Toevallig dat dat ook een drieastrid was. Ik hou wel van je hooor <3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Nogal vaak :')
    Als ik ze van mijn muur haal zijn ze meestal in 2 of meer stukken x.x


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb Avril Lavigne eens verscheurd, het was echt niet met opzet. En ik heb ook eens Bill verfrommeld uit frustratie. (cat)

    ik heb nog nooit iemands hoofd eraf gescheurd
    misschien komt dat omdat ik niet echt van de posters ben .. :P


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bills kruis was doormidden :X


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Nouja, mijn McFLY poster was een beetje gescheurd en toen vond m'n zus het grappig om een sticker bij Dougie te plakken waarop stond; Even je make-up checken? ;_;


    There are several things that I have been doing wrong.