De stelling van vandaag luidt:
Het is niet goed dat er vele talen in deze wereld zijn
(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)
- Home
- Forum
- Oude Stellingen
- [stelling] Het is niet goed dat er vele talen in deze wereld zijn
[stelling] Het is niet goed dat er vele talen in deze wereld zijn - Oude Stellingen
-
31 okt 2009 - 0:1531 okt 2009 - 0:17
Hmm, aan de ene kant zou het wel handiger zijn als iedereen dezelfde taal sprak maar ik vind het juist wel leuk dat er in bijna elk land een andere taal word gesproken, zo is ieder land speciaal.
31 okt 2009 - 0:50BabygirllxTH schreef:
Hmm, aan de ene kant zou het wel handiger zijn als iedereen dezelfde taal sprak maar ik vind het juist wel leuk dat er in bijna elk land een andere taal word gesproken, zo is ieder land speciaal.
Wat zij zei :]your eyes are like stars in the night.
31 okt 2009 - 1:00Talen zijn goed voor onze al verpestte wereld. Dat is in ieder geval toch wat meer varieteit hier, die talen.
Want dat is toch het enige dat we nog hebben om te ontdekken en bestuderen.Where there is a sea there are pirates...
31 okt 2009 - 9:22Oneens
het is juist beter dat er meer talen in deze wereld zijn31 okt 2009 - 9:50het maakt me niet echt uit, wat mij betreft praten we allemaal engels..
You are beautiful, you are love.
31 okt 2009 - 10:18BabygirllxTH schreef:
Hmm, aan de ene kant zou het wel handiger zijn als iedereen dezelfde taal sprak maar ik vind het juist wel leuk dat er in bijna elk land een andere taal word gesproken, zo is ieder land speciaal.Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.
31 okt 2009 - 10:23ja het zou handiger zijn maar het maakt de wereld ook zo saai maar ik zou geen frans meer op school hebben(A) (ik haat frans)
Het komt wel goed schatje <3
31 okt 2009 - 10:49Wat maakt dat nou uit?
Tegenwoordig leren ze zo'n beetje in ieder denkbaar hoekje van de planeet Engels, dus ik zie het èchte probleem niet.31 okt 2009 - 13:14BabygirllxTH schreef:
Wat ze zegt ^^And now we're counting down to Phase Zero.
31 okt 2009 - 13:16BabygirllxTH schreef:
idd!31 okt 2009 - 13:16Ergens wel, het zou wel handiger zijn als iedereen dezelfde taal sprak. Maar aan de andere kant maakt het ieder land uniek en zijn we niet allemaal van die robots die allemaal hetzelfde moeten zijn.
Life is hard and then we die
31 okt 2009 - 13:20Het kan ni anders. Zelfs als iedereen dezelfde taal zou spreken, dan nog zouden er allerlei dialecten ontstaan. Dusja... ^^
En, het is veel leuker, al die verschillende talen (:007
31 okt 2009 - 13:2131 okt 2009 - 14:02BabygirllxTH schreef:
Hmm, aan de ene kant zou het wel handiger zijn als iedereen dezelfde taal sprak maar ik vind het juist wel leuk dat er in bijna elk land een andere taal word gesproken, zo is ieder land speciaal.If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room
31 okt 2009 - 14:04