• Is het aantal keer dat ik 21 guns van Green Day al heb afgespeeld vandaag. Ik ben gewoon verslaafd aan dat liedje. Zijn jullie ook zo verslaafd aan een liedje dat je het gewoon heel de dag door zou willen horen? ;D


    Only losers can act the way you do

    Dat heb ik wel met meer liedjes :3
    maar vooral bij Glee Cast - Don't Stop Believing
    + Jack's Mannequin - Swim


    There are several things that I have been doing wrong.

    vulnerable schreef:
    Ik luister veel naar Tom dice - too late.
    Daar heb ik een tijd ook heel veel naar geluisterd ;D


    Only losers can act the way you do

    ik heb zo een tijd een liedje en dan draai ik da zot en dan heb ik weer een ander liedje dat ik dan zotdraai en nu heb ik er verschillende
    nu vb Meet me Halfweg van Black eyes peas

    Ik probeer een goed liedje niet te veel op te zetten, omdat ik het anders beu wordt, en dat wil ik dus niet. :Y)


    007

    Etoile schreef:
    ik heb zo een tijd een liedje en dan draai ik da zot en dan heb ik weer een ander liedje dat ik dan zotdraai en nu heb ik er verschillende
    nu vb Meet me Halfweg van Black eyes peas

    Ja, daar ben ik op 't moment ook helemaal aan verslaafd ! :'D x


    Some people make the world special just by being in it

    Ja,
    Krezip - Forget what I said


    Happiness hit her like a train on a track

    Yankee schreef:
    Ja, maar eigenlijk moet je dat niet doen, want mijn ervaring is dan dat je het liedje op het laatst niet meer leuk vind en dat is jammer van 't liedje.

    Haha, inderdaad.
    Maar als ik het dan een half jaar later weer luister ben ik opnieuw verslaafd. :3


    hoi, jij bent leuk.

    Send it on - Jonas Brothers-Demi Lovato- Miley Cyrus-Selena Gomez^^


    Let's do this poo

    Yankee schreef:
    Ja, maar eigenlijk moet je dat niet doen, want mijn ervaring is dan dat je het liedje op het laatst niet meer leuk vind en dat is jammer van 't liedje.

    dat heb ik ook, maar vaak doe ik het dan tog, en dan denk ik vn,, doe dat nou niet, anders is ie dalijk niemer leuk, maar vaak doe ik het dan tog enzow xD


    --