• Hi =D
    Ik heb dus een vraag.. Wie koopt het kaartje voor th in ahoy bij een postkantoor of bij freerecordshop, ect. Want .. ehh, ik had mijn concertkaart van 14 juni bij freerecordshop gehaald, en ik had toen meteen het kaartje al, en dat vind ik fijner dan bestellen =3 Maar ik belde vandaag freerecordshop om te vragen of ze th kaarten verkopen en die kerel weet het niet zeker.. -heb ik wat aan > <- Maar wie koopt hem bij een postkantoor? Want als die daar wel te koop zijn dan wil ik ze daar kopen <3.

    -Voor de mensen die dit lezen en de kaarten bestellen via livenation.nl heb ik OOOOOOK een vraag x] ; op die site staat bij prijs 35-38 euro. welke prijs moet ik nou aanzien als staanplaats? En..... hoeveel kosten komen daar nog bij?? x3 Thankss!

    Postkantoor heb ik vorig jaar gedaan. Me moeder werkte daar. Je kon de kaartje 1 minuut kopen en ik had ze al:') Is heel betrouwbaar, want je hebt ze meteen in je hand gedrukt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik denk 35 euro, maar er komen zowizo service kosten overheen -.-

    Dat suckt echt zwaar maaarja


    I solemny swear i am up to no good

    Ik heb een half antwoord op je tweede vraag:
    meestal is de goedkoopste voor de staanplaatsen..
    en verzendkosten is meestal niet zoveel.. 5 euro ofzo..


    Je moet worden wie je bent.

    geen idee het word gekocht voor mij xD


    Blub

    Sentiment schreef:
    Postkantoor heb ik vorig jaar gedaan. Me moeder werkte daar. Je kon de kaartje 1 minuut kopen en ik had ze al:') Is heel betrouwbaar, want je hebt ze meteen in je hand gedrukt.


    Daarom vind ik het ook fijner om hem bij een postkantoor of freerecordshop te halen, want dan krijg je hem gewoon al meteen..

    Ik ga ze kopen via dat ene livenation (?) Dan heb ik ze besteld en dan weet ik tenminste zeker dat ze niet uitverkocht zijn als ik bij een postkantoor kom


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    NERDLESS schreef:
    Ik ga ze kopen via dat ene livenation (?) Dan heb ik ze besteld en dan weet ik tenminste zeker dat ze niet uitverkocht zijn als ik bij een postkantoor kom


    Oke .. maar de prijs blijft toch het zelfde? of je het nou besteld of koopt bij de postkantoor.. want dat was wel bij mij.. toen ik goffertpark kaartje kocht bij freerecordshop.. daar kwam die verzendkosten er ook bij.. =OO

    Je kan ze niet op het postkantoor kopen. Livenation is alleen via internet.


    blame the bully.

    Ik bestel liever. :D

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 8:27 ]

    Zover ik weet kun je die kaarten niet meer via postkantoren kopen? Alleen op Livenation. En ze kosten tussen de 35 en 38 euro.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik bestel liever via internet. Morgen ga ik de kaarten bestellen via Livenation, kaartverkoop begint om 10 uur.


    -

    Ik denk dat ik maar naar het postkantoor ga dan. :l
    Edit: WAT? KAN DAT NIET MEER? O_O Khuuuuut.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2009 - 22:28 ]


    The stars seem right tonight

    Ik ben maandag bij het postkantoor geweest om het te vragen en hun vertelden dat ze het niet meer verkopen daar, niet van Mojo in iedergeval!
    Je kan ze nu alleen via het internet bestellen zeiden ze.


    dream, dare, fly!

    succes bij de freerecord he
    DIE VERKOPEN NIET.
    HOEVAAL MOET IK T ZEGGEN.