• Echt waar
    want ik wist op welk schiereiland Spanje en Portugal lagen. en toen kreeg ik een lolly van mijn leraar. haha.

    en toen vond iedereen mij eng slim :X ook omdat ik allemaal rare dingen weet die ik niet hoor te weten haha.


    We can only learn to love by loving.

    Van mijn Duitse docent kregen wij vorig jaar altijd een reep chocolade als we een 10 haalden. Maakt niet uit of het toets of SO was. En die SO's dat was altijd alleen maar woordjes leren, en dat waren 2 SO's per hoofdstuk. En daar haalde ik altijd een 10 voor:Y) Dus ik kreeg elke keer een reep chocolade van haarxD Ben ik nu ook geniaal?

    Maar wel geniaal van je, had ik nooit geweten. Jouw rij zeker helemaal blij dat ze niks hoeven te zeggen?:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Kreeg jij een lolly? Ö
    Ik wil naar je school! (dan ga ik sowieso beter studeren xD)


    VIP - Very Important Penguin

    Nicol schreef:
    (...)op het iberisch schiereiland haha. =]

    ik zo heel droog luisteren, vraagt hij aan de rij waar ik in zit . 'Welke twee landen liggen op het iberisch schiereiland?' ik zo in een x. ' O DAT WEET IK.' :3
    Haha zulke acties heb ik ook altijd. Ik kreeg een keer een kitkas chunky :'D


    when words fail, music speaks.

    in de 2de klas van middelbare krege we altijd een mars ofzo als we een 10 haalde focking grappig :P en ja ik haalde 10en haha :P


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik wil ook zo'n leeraar hebben!Wil ook een lolly :)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik wil ook lollies hebben als ik -ooit- iets goed heb. Weer wat geleerd vandaag iedergeval. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    haha,ik zou dat nooit weten,ik ben ongeloofelijk slecht in aardrijkskunde :').
    maar voor frans haalde ik een 10/10 en toen kreeg ik een snoepje van de leerkracht,als enige van heel de klas :Y).


    everybody needs a song.

    Rascalize schreef:
    Jij bent geniaal! _O_


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ghehe vet, ik wil ook een lolly D:


    I don't need words to feel those lips.