• [center]Let op dit is een gerucht en ik kan mijn bron niet officieël bevestigen!

    Saar Koningsberger is het weer gelukt. Zij als VJ van TMF mag komende zaterdag Tokio Hotel weer gaan intervieuwen over hun succes, de deelname aan de EMA's en hoe zij denken over waar hun kansen liggen in nominaties, halloween en dan indirect natuurlijk ook het hele twilight gebeuren. Grote kans dat dit natuurlijk in de TMF studio gaat gebeuren.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2009 - 13:55 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 okt 2009 - 17:21 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Cool, ik hoop het ^^

    Whoo hoo. =3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Zoiets hoorde ik gisteravond ja!
    Ooooeh, vet!!
    Ik hoop het zo! ;)


    Träume sind wirklich!!

    Loik.

    Niet dat ik er wat aan heb, maar loik dat ze komen =3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    twilight gebeuren?


    we've only said goodbye with words

    Battlecry schreef:
    twilight gebeuren?
    Wat ze er nu eigenlijk van vinden, aangezien Bill laatst zei dat hij het wel lachen vond als hij in de nieuwe film mee zou mogen spelen. En aangezien hij vorig jaar nog zei dat het zwaar kut was :'DD, en dat hij het nu ineens tof vind. En halloween-vampieren-bill-tokiohotel die shizzle allemaal.


    Wie du mir, so ich dir.

    Hopen maar :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Wat ze er nu eigenlijk van vinden, aangezien Bill laatst zei dat hij het wel lachen vond als hij in de nieuwe film mee zou mogen spelen. En aangezien hij vorig jaar nog zei dat het zwaar kut was :'DD, en dat hij het nu ineens tof vind. En halloween-vampieren-bill-tokiohotel die shizzle allemaal.


    weer iets geleerd vandaag, haha. dankjewel. :]


    we've only said goodbye with words

    Bill loeves Twilight <3


    -

    haha, ik wil wel zien :Y)

    Oeh, das op de NDSM


    Life is hard and then we die

    Is het live? :Y)
    Zo ja, dan kan ik het niet zien :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    OEh ik hoop het zoooow :Y)


    Life is more than that you eyes can see