• Ik wil gaan betalen.
    Ik wil pinnen maar mijn pincode wilde niet
    Ik nog een keer ook niet begint de vrouw heel overdreven van ja denk goed na toets de goede pincode in ik had zoiets wtf dat is de goede ik toets in is dat ding geblokkeerd komt mam later aan je hebt de verkeerde pas ><''
    Ik ga de pas morgen gelijk voor mijn werk deblokkeren.
    Hebben jullie dat ook wel eens gehad?
    En kom niet met het gezeik aan je moet na de tweede keer kappen want dat heeft een vriendin van mij al gedaan -_-''


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Sorry hoor,voortaan zou ik alleen maar medelijde met je hebben elke keer als je iets verteld


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Is een pinpas zo iets als een bankkaart? Maar dat is dus echt wel kut dat je het voor hebt dat je in de winkel staat en juist wilt betalen. - ik heb ooit eens gehad dat ik mijn code wouw veranderen, en dat ding sloeg helemaal tilt en blokkeerde, waardoor alles in de war is geraakt en ik mijn code kwijt was Oo'-

    had ik eens voor alleen had ik verkeerde pincode en ik had da niet door!

    Ik heb zelfs al eens gehad dat ik het pasje er vergeten uit te halen was. Was het ding opgeslikt:$


    .

    Sorry, maar je moet écht naar de 2de keer stoppen. En nu zit het goed in je hoofd geprint! Ik heb het ook al eens gehad. Ik had een verkeerde pas.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het is al opgelost. Ik kan um na 24 uur weer gebruiken :Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    Het is al opgelost. Ik kan um na 24 uur weer gebruiken :Y)

    gelukkig maar =)
    bij mij doet mijn pinpas het meestal niet, en dan moet je hem schoonmaken, waar dat streepje zit. En dan doet hij het wel.. maar dan sta je in die winkel.
    *haalt pinpas erdoor*
    BLIEEP
    *maakt schoon en doet nog een keer*
    BLIEEEP

    *kassajuffrouw: zal ik het eens doen?*
    -doet die het, meteen raak..>.< x'D-

    Dat had ik twee maanden geleden ofzo. x'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Immortal schreef:
    Het is al opgelost. Ik kan um na 24 uur weer gebruiken :Y)


    Gelukkig maar. Ik pin bijna nooit in een winkel, vind ik best onhandig. Omdat ik precies duidelijk wil hebben hoeveel geld ik heb/uitgeef. Als ik dan in een pinautomaat pin zit ik niet met 500 bonnetjes.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Exercitus schreef:
    Sorry hoor,voortaan zou ik alleen maar medelijde met je hebben elke keer als je iets verteld
    Ik zie ironie ='D


    Life is hard and then we die

    gelukkig weet ik me pincode :D

    Ik heb nogn ooit gehad dat hij geblokkeerd was, maar wel dat ik blut was. Haha dat was té lullig, sta je daar en dan zegt hij: Maximum bereikt. Dat is kut, je schaamt je dood. ;x


    when words fail, music speaks.