Whipple schreef:
(...) Toen ik met vriendinnen naar nijmegen gingen, was ik het vergeten erop te zetten, maar ik was wel een paar van Q. tegen gekomen.. naja.. gezien :')
Ik had het gedaan, en mensen vroegen er ook naar x'D Die bleken ook op Q te zitten, maar niet zo vaak. Ze hadden allemaal een roze pluk in hun haar.
Marihuana schreef:
(...)
Centraal Rotterdam? Duuuuuude, dan komen we wel naar het station n_n en dan brengen we je wel naar Ahoy want ik ken daar de weg :]
Ja centraal joa ö Maar ik moet eerst tickets hebben [/ik vind niemand dïe er twee wilt bestellen -_-"]
Ik helemaal niemand, best stom eigenlijk met die enorme Q zonder functie. Maar het was wel leuk. Maar dat komt omdat het in het Goffert park was. Dat is een overhip park omdat het in mijn lieftallige Nijmegen ligt.
sja, ik denk dat wij 'geluk' hebben gehad. Al kende we die we zagen eigenlijk niet :')
maaar goed x'D
Marihuana schreef:
(...)
Ik ga er wss al twee bestellen, voor móí en Booooooo. en die mag mijn pa gaan betalen x3
Mijn pa wilt er geen bestellen, omdat hij die voor België al moest bestellen voor mij & mijn vriendin x'O En mijn vriendin krijgt de rekeningnummer niet van haar pa ö
Koop een extra groot wit shirt, zet er met permanent marker een Q op of Quizlet en dan kun je hem altijd uit doen ^^. Want daaronder heb je toch een ander shirt aan, als je slim bent natuurlijk.
Ik ga het doen ahaha ik zie het al voor me :'D
Ik ga aan iedereen met een Q op de hand vragen hoe hij/zij heet en die naam ga k opslaan in me telefoon en later ga ik al die mensen stalken hierzo met 'IK HEB JE GEZIENN!'
:$:$