• De derde baarmoederhalskanker-prik.
    Hij doet hartstikke pijn. Toen ik kwam waren er al 2 meisjes flauwgevallen en 1 had het gefaked.
    Ik kwam aan toen ze net pauze hadden, kon ik een uur wachten.
    Ik had niets gegeten en rookte me te pletter zo zenuwachtig was ik.
    Ik had een klein stukje stroopwafel gekregen wat ik maar net weg kreeg.
    En je raad het al. Ik viel ook flauw.
    Eerst heb ik een halfuur op een bankje langs de kant gezeten. En toen viel ik dus flauw toen ik iemand zag huilen.
    Wat ik nu vertel heb ik ook alleen maar gehoord dus ik weet niet of het klopt;
    Ik werd naar een kamertje gesleept waar matten lagen voor andere eventuele flauwvallers.
    Die vrouw vroeg mij van alles en mompelend gaf ik blijkbaar antwoord. Jessyca [/de vriendin die bij me bleef en dus dit zei] moest alles navertellen. Toen voelde ze mijn pols, en dat was goed.
    Dus toen werd ik na een kwartier wakker, deed mijn oor pijn. Was ik op mijn oorbel gevallen en bloedde mijn oor.
    Nu bonkt mijn hoofd nog steeds, voel ik me kut en kan ik mijn linkerarm niet meer bewegen. Ik kreeg de prik om 1 uur vanmiddag.

Edit:
    En toen gingen Jessyca en ik naar Ridderhof [/winkelcentrum] en heb ik mezelf een cadeau gegeven.

[ bericht aangepast op 29 okt 2009 - 17:08 ]

We'll still love each other, forever and always. <3

Ik hoef niet :'D
    Heb de eerste & 2e ook neit gehad.
    Komnou.
    Ik vind het gewoon best wel onzin.

Life is an art, not a science.

ik heb hem al lang gehad!!! maar het deed niet veel pijn :O bij mij in friesland was er niemand flauwgevallen! O.o

DUDE! Get a life!!!

Ik heb eigenlijk nooit last van die prikken (;

Never say you're happy, when your eyes still cry.

Ik vond hem echt niet pijnlijk, en er is niemand bij mij in de buurt flau gevallen. Ach ja, iedereen heeft een andere pijn grens natuurlijk. Je moet je arm gewoon veel bewegen anders wordt ie stijf. -zoals nu dus-

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Ik hoef hem godzijdank niet.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Ik hoef ze lekker niet :D

x

ik ga die prikken binnekort halen