• Warom ik nog vriendinnen met [..] ben.

    want ze is een naaibal, ze is of HEEL blij of HEEL down en ze is snel aangebrand en alles wat een ander doet is fout en zij doet alles goed. vandaag ook weer. ik,K en L zitten samen bij haar in een groepje bij Natuurverkenning, maar wij waren aan het klieren met P,T,T en M. word [..] boos en gaat ze naar de leraar. die word boos op ons omdat wij haar zogenamad alles lieten doen. HALLO zij heeft drie hele lessen op de grond zitten huilen om niets ;x stom overgevoelig rotkind. toen zeiden wij erwat van en toen is ze bij een andere groep gaan zitten en hadden wij het gedaan volgens de leraar. nou wat een klote kind. en toch blijf ik aardig tegen der doen omdat ze wel aardig kan zijn, maar dit gaat me te ver hoor :X


    We can only learn to love by loving.

    Heb even schrijffout uit je titel gehaald, en je voelt je waarschijnlijk alleen maar schuldig omdat je met der te doen hebt en daaro ben je dus denk ik nog vriendinnen met der. :\


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Heb even schrijffout uit je titel gehaald, en je voelt je waarschijnlijk alleen maar schuldig omdat je met der te doen hebt en daaro ben je dus denk ik nog vriendinnen met der. :\


    dankje =]

    en hm ikdenk het
    maar ik erger em dood aan zulke mensen, je moet niet liegen over me daar kan ik niet tegen ;x


    We can only learn to love by loving.