• Voor diegenen die mijn topic niet hebben gelezen van wat ik heb gekregen van mij zus, hier even een korte uitleg en de rest mag doorgaan naar het • ding.

    Ik heb dus van mijn zus zo'n schetsboek gekregen waar al van die mannetjes ingetekend staan en dan moet jij er kleren bij maken. Er zijn ook plasticjes bij met allemaal vormen van kleedjes/broeken etc. in gemaakt, die moet je dan over het mannetje leggen en overtekenen.
    • Nu heb ik er al 4 aangekleed (2 op elke pagina). 2 mannetjes heb ik een jungle-outfit gegeven en van de twee andere heb ik een goochelaar en zijn assistente gemaakt. Maar ik zou graag nieuwe ideeën nog hebben, aangezien er 200 van die poppetjes instaan :')
    Ik heb al bedacht;

    - Jungle mensen
    - Goochelaar + assistente
    - Zwem outfit
    - Pyama
    - één-kleuren-outfit
    - dieren outfit
    -gala outfit


    maar nu heb ik dus nog ideeën nodig en leuke (:


    -gayhand-


    All was well.

    Sexy brandweer, politie, verpleegsters outfit, dus sexy beroepsoutfits. Euhm ik denk :'D

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 17:42 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik had dat vroeger ook, maar dat was met papier en dan moest je daar met een zwart krijtachtig ding over gaan. ;D
    Maar je kan gewoon alledaagse kleding maken, dat vond ik vroeger altijd het leukste. ;D

    Gothic?
    Emo's
    Bruid en bruidegom


    Your make-up is terrible

    -denkt-

    Eighties, 50's pin up...


    No growth of the heart is ever a waste

    Maak mij =D


    We can only learn to love by loving.

    Hipies & emos zijn cewl (krul)


    - hoi ;D

    MAAK ZOIETS XDDDDD sorry, ik ga nog steeds out als ik dat zie -ik ken hun en ze zijn zo slecht, die Magali denkt dat ze goed kleding kan ontwerpen :'D

    Zo'n afrogozer.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hippies!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    hot guy's, soort van player achtige junkies?! (krul)(krul)(krul)(krul)


    DUDE! Get a life!!!

    Een mime speler.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Devious schreef:
    Ik had dat vroeger ook, maar dat was met papier en dan moest je daar met een zwart krijtachtig ding over gaan. ;D
    Maar je kan gewoon alledaagse kleding maken, dat vond ik vroeger altijd het leukste. ;D

    Nee, grapje zeker? Die had ik ook, volgens mij. Dan wat dat zo'n draaischijf ofzo, haha.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Nee, grapje zeker? Die had ik ook, volgens mij. Dan wat dat zo'n draaischijf ofzo, haha.

    Jaaaaa. :9~
    En dan had je zo verschillende platen in verschillende kleuren waarop dan afdrukken van broeken enzo stonden en ook nog zo'n blauwe plaat met patronen. ;D