• Heey! Het was al een tijdje geleden dat ik er nieuwe heb gemaakt, maar er is denk ik een probleempje met het aantal quizlets die je hebt ontworpen (de telling op je profiel) want normaal heb ik er 107, gisteren toonde hij er 86 en vandaag zijn het er 21?! Hoe kan dit?

    Misschien weet iemand je wachtwoord en die breekt zegmaar in en verwijdert al je quizlets :O.

    Ik heb een tip.

    Als je ff 3 dagen offline blijft ( laat het me ff weten wanneer je dat doet door een prive bericht te sturen ) hou ik de datums in de gaten en als er bijvoorbeeld de datum van gisteren staat heb je inderdaad een inbreker.

    Ik snap het is klote want ik ben ooit gehackt van mijn MSN adres waardoor ik iedereen kwijt was :O.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    heey, ik heb dat ook wel hor, dan heb ik die quizzen wel gemaakt(en geactiveerd) en dan staat er dat ik er veel minder heb gemaakt :(


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    hejj!!
    bij mij is dat ook zo
    er staat dat ik er 10 ontworpen hebt maar ik heb er 19 ontworpen

    ja, klopt, heb ik dus ook, en als je account gehackt is, kun je toch gewoon een nieuw wachtwoord instellen?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    hejj!!
    bij mij is dat ook zo
    er staat dat ik er 10 ontworpen hebt maar ik heb er 19 ontworpen

    Jah, Ik heb er 110 ontworpen,
    En er staat 62. :S
    Maar bij mij zijn die 62 die van 1 serie, Maar die van mijn andere serie, En mijn losse quizlets telt ie niet mee :S


    Sweet dreams will come true.

    ik ben denk ik (en hoop ik) niet gehackt, want al mijn quizlets zijn er nog... Alleen telt hij ze niet =S Maar ga toch maar eens een nieuw wachtwoord instellen =P

    ik ben denk ik (en hoop ik) niet gehackt, want al mijn quizlets zijn er nog... Alleen telt hij ze niet =S Maar ga toch maar eens een nieuw wachtwoord instellen =P

    Heel verstandig.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Dit is egt heel vaag,
    Een vriendin vn me zei op MSN dat ik bij de toleden stond, Omdat ik 110 Quizlets had gemaakd.
    Heb ik een tijdje later mijn volgende Quizlet geactiveerd stond ik er ineens niet meer bij..:S


    Sweet dreams will come true.

    jah heb ik ook bij mij zeggen ze soms 1tje gemaakt!!!
    terwijl er al meer dan 80(!) zijn!!


    death to the one at the end of the serenade.

    Bij mii is hij nu weer normaal (98 quizze!!)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Uh,, nu heb ik er nog maar 26 :O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Hmmm, vaag :S

    Het zal geen hacker geweest zijn, maar ik zal een dezer dagen even kijken waar het probleem precies ligt (typing)

    Komt helemaal goed (cool)


    Dit is mijn signature...

    Hmmm, vaag :S

    Het zal geen hacker geweest zijn, maar ik zal een dezer dagen even kijken waar het probleem precies ligt (typing)

    Komt helemaal goed (cool)


    eyy, zou het misschien kunnen dat hij alleen series telt??
    Of alleen quizzen die je in een keer hebt gemaakt en geactiveerd? (dus niet gister mee begonnen, en vandaag afgemeekt en geactiveerd, maar vandaag gemaakt en geactiveerd)

    -x-


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Uh,, nu heb ik er nog maar 26 :O

    Ik heb gezien dat er nu nog maar 3 staat bij jou :O :S.

    Ik heb er nog gewoon 22.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Uh,, nu heb ik er nog maar 26 :O

    Ik heb gezien dat er nu nog maar 3 staat bij jou :O :S.

    Ik heb er nog gewoon 22.



    AARGH!!!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?