• Jup jup, me has a date ;D

    Het enige probleem is: wat trek ik aan? Wat vinden jongens mooi staan? Ideas, anyone?


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Wat zij mooi vinden -de meeste dan- is als dat je gewoon helemaal jezelf bent. Iets waar jij je goed en prettig in voelt.


    Wie du mir, so ich dir.

    Hou het simpel. Niet gala jurken uit de kast gaan trekken en je gezicht vol plamuren. Gewoon een leuke broek aantrekken en een leuk shirtje. Klein beetje make-up en klaar.


    Music is the new sex

    Euhm gewoon de kleren waar je goed in voelt denk ik.. Maar toch nog een beetje mooi ofzo. Geen training dus, ook al voel je je er super in.

    Ook moet je tonen dat je moeite hebt gedaan je een beetje op te maken voor hem.. dat hebben ze soms wel graag.

    Als ik een date heb trek ik gewoon het makkelijkste en het mooiste wat ik heb aan. Dus een jeans met een leuk topje en mijn botjes xp

    Gewoon, kleed je zoals jezelf, iets waar jij je goed in voelt. =]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 18:44 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Unusual schreef:
    Hou het simpel. Niet gala jurken uit de kast gaan trekken en je gezicht vol plamuren. Gewoon een leuke broek aantrekken en een leuk shirtje. Klein beetje make-up en klaar.


    - hoi ;D

    Kleren waar je, je goed in voelt. Veel jongens vinden meiden het mooist in een skinny jeans simpel t-shirtje en sneakers. En ik zou je zeker niet te erg opmaken.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 19:07 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben geen jongen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ga je niet te veel optutten, maar wees gewoon wie je bent. Trek iets leuks aan waarvan jij denkt dat het goed is, maak je leuk op en je bent klaar- zo denk ik iig.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Geen flauw idee. Wel een tip; Schone nagels, niet van die vieze randjes eronder. Mijn broer knapt er namelijk erg op af :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Trek niets aan, dat gaat hii sexii vinden xD


    Your Butt is Mine!

    Wees jezelf.

    xSKITT schreef:
    Trek niets aan, dat gaat hii sexii vinden xD

    Haha xD dát zal ik doen, probleem opgelost ;D


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    KirstenSnaps schreef:
    Wat zij mooi vinden -de meeste dan- is als dat je gewoon helemaal jezelf bent. Iets waar jij je goed en prettig in voelt.

    Doe gewoon kleren aan waarin jij je goed voelt.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ohlala, en mag dat van nonkel Dirk? xd
    Wie is het wie is het? Misschien wel mijn toekomstige schoonneef? xd


    Don't let 'em say you ain't beautiful.