• Nu gaat ze te ver -.- Ik heb een hekel aan haar, en terecht. En ik ga het lekker opsommen. Respect als jullie het willen lezen.
    1. Ze is serieus dommer dan een koe.
    2. Ze is niet geschikt als mentrix.
    3. Ze stotterd.
    4. Ze liegt tegen mijn moeder, of verdraait de waarheid.
    3. 6 mensen zijn al gestopt op deze school en naar een andere school met dezelfde opleiding gevlucht.
    4. Ze zoekt altijd iets dat je fout kan doen.
    5. Een meisje uit mijn klas ging ziek naar huis, ging ze naar haar huis bellen; Ze let nooit op in de lessen (ze let altijd op, het beste zelfs) Ze is arrogant (ze vraagt gewoon dingen) en ze eet nooit (die pauze had ze 5 broodjes naar binnen gewerkt) en haar vader werd helemaal kwaad op haar, onterecht.
    6. Gister vroeg ze of ik al wat aan mijn stage had gedaan in verband met leerdoelen en verslagen. Ik zeg nee, dus gaat ze vandaag lekker naar mijn stage bellen om hetzelfe te vragen. Met als resultaat dat ik nu binnen 1 avond leerdoelen in elkaar moet flansen en morgen moet laten zien.
    7. Ze praat met consumptie.
    8. Ze stinkt
    9. Ze doet nooit wat ze zegt. Zo zegt ze al 2 jaar lang dat ze niet langer dan een half uur wilt praten en de rest van de tijd wilt besteden aan werken, nou, ze praat nogsteeds echt een uur of langer.

    Bedankt voor het lezen x'D


    Your make-up is terrible

    Philadelphia schreef:
    Off-topic; Wat is eigenlijk het verschil tussen mentor en mentrix?
    Ontopic: That sucks ass... Wat een teef...


    Een metrix is een vrouw


    Your make-up is terrible

    mijn mentrix is egt chill! en vet aardig:D


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Wat een dom wijf ;o