• Nu gaat ze te ver -.- Ik heb een hekel aan haar, en terecht. En ik ga het lekker opsommen. Respect als jullie het willen lezen.
    1. Ze is serieus dommer dan een koe.
    2. Ze is niet geschikt als mentrix.
    3. Ze stotterd.
    4. Ze liegt tegen mijn moeder, of verdraait de waarheid.
    3. 6 mensen zijn al gestopt op deze school en naar een andere school met dezelfde opleiding gevlucht.
    4. Ze zoekt altijd iets dat je fout kan doen.
    5. Een meisje uit mijn klas ging ziek naar huis, ging ze naar haar huis bellen; Ze let nooit op in de lessen (ze let altijd op, het beste zelfs) Ze is arrogant (ze vraagt gewoon dingen) en ze eet nooit (die pauze had ze 5 broodjes naar binnen gewerkt) en haar vader werd helemaal kwaad op haar, onterecht.
    6. Gister vroeg ze of ik al wat aan mijn stage had gedaan in verband met leerdoelen en verslagen. Ik zeg nee, dus gaat ze vandaag lekker naar mijn stage bellen om hetzelfe te vragen. Met als resultaat dat ik nu binnen 1 avond leerdoelen in elkaar moet flansen en morgen moet laten zien.
    7. Ze praat met consumptie.
    8. Ze stinkt
    9. Ze doet nooit wat ze zegt. Zo zegt ze al 2 jaar lang dat ze niet langer dan een half uur wilt praten en de rest van de tijd wilt besteden aan werken, nou, ze praat nogsteeds echt een uur of langer.

    Bedankt voor het lezen x'D


    Your make-up is terrible

    Mijn mentor haat mij, en dat snap ik niet want [/geen eigendunk] elke leraar mag mij! Ik let goed op in de klas, maar netjes huiswerk enzo. En hij negeert me gewoon compleet! O.o

    Jou mentrix lijkt me echt een bitch.


    -

    -las-
    Ja. Je hebt gelijk.

    Wat een teef. :x


    None but ourselves can free our minds.

    Wat een bitch.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat klinkt niet erg aardig nee ;o Mijn mentor is opzich wel oke, voor zover ik dat kan beoordelen. Mijn mentoruur gaat nooit door, en ik zie hem ook maar één uurtje per week bij één les. Mij hoor je niet klagen hoor op maandag, 2 uur eerder uit (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat een verrekte mongol.


    Life is hard and then we die

    That sucks big balls, really. Die van mij vorig jaar beweerde bij hoog en laag dat ik spijbelde toen ik nog koortsig terugkwam van een week de griep te hebben gehad.
    Nou, wie mijj echt duivels had willen zien had er goed aan gedaan om me op dat moment op te zoeken.
    Ik zat op een hele nieuwe school, nieuwe mensen, nieuw systeem en denk je dat ik ook maar een micrometer steun kreeg? Hell NO.


    No growth of the heart is ever a waste

    wat een ehks ;x


    We can only learn to love by loving.

    Ik weet het schat. Het is echt een takkewijf dat nodig met vuur in contact moet komen. (duivel)
    *krijgt duivelse ideeën* (A)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    Ik weet het schat. Het is echt een takkewijf dat nodig met vuur in contact moet komen. (duivel)
    *krijgt duivelse ideeën* (A)
    Laten we 'r oog uitprikken en m dan koken en voeren aan de haaien (6)


    Life is hard and then we die

    Nou, ben ik blij met mijn droge humor-hebbende mentor.


    Ryan Dunn (ll)

    Off-topic; Wat is eigenlijk het verschil tussen mentor en mentrix?
    Ontopic: That sucks ass... Wat een teef...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Laten we 'r oog uitprikken en m dan koken en voeren aan de haaien (6)

    Nah gewoon eruit prikken en dan aan dr terug voeren. Om vervolgens dr voeten langzaam en pijnlijk te laten bevriezen er spijkers in te slaan en dan in kokende olie te hangen via een haak in dr kont. :Y)
    Of is dat een beet te veel van het goede? (A) (baby)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Krullebol schreef:
    -las-
    Ja. Je hebt gelijk.


    Happiness hit her like a train on a track

    Wat een kutwijf Ö
    Mijn mentor is een irritant nerdje die één jaar ouder is als mijn zus... Maar hij is wel tof n_n


    I may not always be perfect, but I'll always try.