• Wij kregen vandaag een nieuwe docente Frans.
    Om te beginnen was ze 10 minuten tot een kwartier te laat. Toen iedereen uiteindelijk in de klas zat kwam ze binnen gelopen terwijl ze Bonjour liep en toen struikelde ze over de drempel. ='D
    En toen vroeg ze: ''Oké, zitten jullie allemaal op dezelfde plek als normaal?'' Hoor je ons: ''Nee.'' Zij heel wanhopig: ''Ooooh nee.'' Hahaha, het was best sneu want ze was toen daarna zo onzeker.
    Maar het was zo grappig.
    (en als je me nu sneu vind omdat ik dat grappig vind houd je, je commentaar maar voor je.)

x'

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Omg :'D Dat is gewoon grappig! ;D

Never run out of reasons to smile...

haha, x'D
    vorig jaar onze frans lerares was zo dom. x'D
    we konden gewoon alles met haar doen en dan na een tijdje begon ze 'weerstand' te geven x'D, na 5 minuten weer omgepraat..=3
    maar we lopen nu dus wel f*cking ver achter met frans en nu hebben we een super goede lerares, is wel heel aardig, maar het is nu ineen super moeilijk =x

Hahaaaaa, zo grappig (;
    Zo'n leerkracht wil ik ook wel eens.

Never say you're happy, when your eyes still cry.

Ik vind het juist heel grappig. Toen wij een nieuwe lerares engels kregen zijn mijn beste vriendin en ik over de tafels gaan lopen de eerste les. Toen ze er wat van zei zijn we naar het raam gelopen en hebben onze boeken 2 verdiepingen naar beneden gegooid. We moesten bij haar nakomen en hebben er weer een zooitje van gemaakt. Na een half jaar wilde ze ons geen les meer geven. ;D

Marrow deep, soul deep, essence deep

Zou best een actie voor mij kunnen zyn hahahaa:9~:9~

Toch vind ik het zielig :X.

"I shut my eyes in order to see.'

Hahaha dat is gewoon grappig xd. Wij hebben een man voor frans, die zelf bijna geen nederlands kan. Dus als iemand hem vraagt om een paracetemol, dan weet hij niet wat dat is. En hij wil dus geen nederlands tegen ons praten xd