• Rustig maar, ik ga heus niet de mail hier neerzetten.
    In ieder geval, ik heb mijn mentor dus gemaild.
    Hier op quizlet lijk ik misschien een grote meid die niets geeft om dikheid of dunheid en gewoon doet wat ze zelf wilt.
    Is ook zo, alleen er is één ding waar ik heel onzeker over ben, en dat is gym.
    Mijn mentor is mijn gymleraar, en vandaag hadden we de 1500 meter lopen.
    Het gemiddelde cijfer was een 7.
    En raad is wat ik had? Juist ja, een 4.
    Normaal kon ik me wel inhouden, maar vandaag stond ik echt op het punt om in huilen uit te barsten.
    En nouja, hij had door dat ik op instorten stond.
    Toen ik doorhad dat hij het doorhad was ik hem gauw gepeerd.
    Maar goed, ik heb hem dus een enorme mail gestuurd waarin precies staat waarom en hoe.
    En ik voel me best wel opgelucht nu.
    Ik hoop dat het nu allemaal een beetje goed komt..

[ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 16:28 ]

Life is hard and then we die

tja, ik deed dus 12 minuten over 1,5 kilometer >,<

Ik vind het wel erg moedig van je en ik ben blij dat het zo oplucht.

Ik zou er trouwens een 1 voor hebben. En wij moeten dan in een kwartier zo veel mogelijk rondjes rennen om de atteletiekbaan heen. Vre-se-lijk!

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Decoy schreef:
    Ik vind het wel erg moedig van je en ik ben blij dat het zo oplucht.

Ik zou er trouwens een 1 voor hebben. En wij moeten dan in een kwartier zo veel mogelijk rondjes rennen om de atteletiekbaan heen. Vre-se-lijk!
    daar had ik een 3,5 voor =.=' vorig jaar dan :'D

PUKKELxDING schreef:
    (...)daar had ik een 3,5 voor =.=' vorig jaar dan :'D

Awh dat is kut. Naja, ik kan dus net één rondje normaal rennen en daarna ben ik dood dus dat wordt nog wel lager ='D Mijn gymdocente was hem vorig jaar vergeten maar nu hebben we een ander en die vergeet hem never, die wou hem vorige week al doen maar toen moesten we wat inhalen dus dikke kans dat ik morgen het eerste uur of vrijdag het eerste uur ofzo moet gaan rennen.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Weet je wat ik deed? We moesten 16 min. lopen, fso. En toe was ik gewoon aan het overdrijven dat ik ziek was. Was ik ook wel maar niet zo erg als ik het zei.
    En nu tellen mijn punten daarvoor niet mee.

Ryan Dunn (ll)

Joh. Waarschijnlijk ben jij ergens anders weer goed in. Je kan niet overal goed in zijn!

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Moustache schreef:
    Succes! (:

Happiness hit her like a train on a track