• Rustig maar, ik ga heus niet de mail hier neerzetten.
    In ieder geval, ik heb mijn mentor dus gemaild.
    Hier op quizlet lijk ik misschien een grote meid die niets geeft om dikheid of dunheid en gewoon doet wat ze zelf wilt.
    Is ook zo, alleen er is één ding waar ik heel onzeker over ben, en dat is gym.
    Mijn mentor is mijn gymleraar, en vandaag hadden we de 1500 meter lopen.
    Het gemiddelde cijfer was een 7.
    En raad is wat ik had? Juist ja, een 4.
    Normaal kon ik me wel inhouden, maar vandaag stond ik echt op het punt om in huilen uit te barsten.
    En nouja, hij had door dat ik op instorten stond.
    Toen ik doorhad dat hij het doorhad was ik hem gauw gepeerd.
    Maar goed, ik heb hem dus een enorme mail gestuurd waarin precies staat waarom en hoe.
    En ik voel me best wel opgelucht nu.
    Ik hoop dat het nu allemaal een beetje goed komt..

[ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 16:28 ]

Life is hard and then we die

Wees gerust, je bent niet de enige met een conditie van niks.
    Ikzelf deed 36 minuten over 5 km terwijl de snelste 17 minuten had:Y)

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Wauw, dat vind ik echt goed van je hoor, dat je die mail hebt gestuurd. En zowieso, stel dat je zou moeten huilen, stel dat dat gebeurd was. Het maakt je echt niet minder. Beter dat je wel huilt, dan dat je niet kunt huilen. Ik weet wel wat ik erger vind.

Zul je zien dat dat allemaal wel goed komt. Ik bedoel ik was ook stront slecht in rennen met gym, daar hebben ze me nooit op terug gehouden, omdat ik wel altijd mee deed en mijn best deed.

Wie du mir, so ich dir.

Succes! (:

- hoi ;D

KirstenSnaps schreef:
    Wauw, dat vind ik echt goed van je hoor, dat je die mail hebt gestuurd. En zowieso, stel dat je zou moeten huilen, stel dat dat gebeurd was. Het maakt je echt niet minder. Beter dat je wel huilt, dan dat je niet kunt huilen. Ik weet wel wat ik erger vind.

Zul je zien dat dat allemaal wel goed komt. Ik bedoel ik was ook stront slecht in rennen met gym, daar hebben ze me nooit op terug gehouden, omdat ik wel altijd mee deed en mijn best deed.

Only losers can act the way you do

ik ben ook heel erg slecht in rennen hoor, ik had ook altijd een 4.
    Maar dat geeft niks, want jij hebt vast een ander ding waar je goed in bent n_n

En ik denk dat je gym leraar er vast en zeker wel begrip voor heeft :)

Succes meid ! <3

I solemny swear i am up to no good

Ik ben daar ook slecht in x.x Ik moest voor alle handelingsdelen een V of G halen, maar ik haalde een O voor rennen. Toen moest ik een verslag schrijven van 7 pagina's :S
    Maar toen werd het wel een v.

Goed dat je die mail gestuurd hebt.

Heb ik ook ^^ maar mijn leerkracht LO is daar eigenlijk nooit boos voor of zo en hij wéét dat ik er enorm mee inzit dat ik niet meer kan lopen -geen conditie + ik mag het niet door redenen- en hij heeft gewoon respect voor me dat ik toch probeer mee te doen. Vorig jaar had ik ook maar een 3.5 en toen voelde ik me ook rot, maar die leerkracht gaf geen moer om me en deed het om me te irriteren. NU heb ik een leerkracht die me punten geeft om wat ik mee probeer te doen, en zo heb ik een 7 gehaald -en daar ben ik trots op.
    Maar ik vind het heel goed van je dat je die mail naar hem hebt gestuurd. Dat is altijd makkelijker dan gewoon met hem beginnen praten er over.

Hopeless schreef:
    Wees gerust, je bent niet de enige met een conditie van niks.
    Ikzelf deed 36 minuten over 5 km terwijl de snelste 17 minuten had:Y)

mijn broertje rende 5km. in 13 minuten o.o maar hij heeft ook een enorm goede conditie.. ik zal waarschijnlijk ook wel in jouw buurt komen als ik 5 km. moet rennen ;x

Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

Ligt het aan mij of heeft haast iedereen op Q. wel een slechte conditie x3

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

KirstenSnaps schreef:

Daar ben k het mee eens :')

Dat is ook heel belangrijk, een mentor bij wie je je verhaal kwijt kunt. Had ik twee jaar terug ook op mijn vorige school. Een jaar later kwam ik precies zijn tegenpool tegen. Dus niet leuk.
    Maar dit was het beste om te doen, definately.

No growth of the heart is ever a waste

Marihuana schreef:
    Ligt het aan mij of heeft haast iedereen op Q. wel een slechte conditie x3

Nee wat je moet doen bij rennen is gewoon gestoort.Als je bij ons rennen heb moet je in +30 min naar een dorp in de buurt en trug rennen.Zelf de beste renners van mijn klas zijn dood daar na.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Heel goed van je! (flower)

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Dat vind ik echt heel dapper. Zou ik nooit durven. Maar ik weet hoe je voelt. Ik zuig echt in lopen. Ik heb op 14 min 1.9 km gelopen xD

Frankly my dear, I don't give a damn.

Wij worden met v (voldoende) of o (onvoldoende) becijferd. Laatst had ik de coopertest, iedereen v behalve ik. |: Vanwege mijn astma. Ze zou er rekening mee houden áls ik de hele tijd (12 minuten -_-) zou doorrennen en dat kan ik gewoon niet. Dat snapt ze niet en mijn mentor vindt dat ik zeur --'

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'