• Ik wil weer naar Amerika omdat mijn grootvader daar woont en hem heb ik nog maar twee keer in mijn hele leven gezien, voor zover ik weet. Één keer kwam hij naar België en twee jaar geleden ben ik naar Amerika geweest. Omdat wij ze zolang niet hadden gezien kreeg ik 100 dollar en mijn broer ook. Dus nu wil ik terug naar Amerika omdat ik dan waarschijnlijk weer 100 dollar krijg en met die 100 dollar ga ik alle cd's kopen die ik nodig heb om mijn illegale lijst gedownloade liedjes te vervangen :9~

    Ik wil dus naar Amerika om mijn grootvader te zien, omdat Amerika cool is en omdat ik dan al mijn liedjes veel goedkoper kan legaliseren
    (krul)

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 16:19 ]


    Only losers can act the way you do

    chill, Amerika lijkt me cool (: en 100 dollar is ook altijd leuk XD


    You are beautiful, you are love.

    Dus je wilt hem alleen maar zien voor de 100 dollar. Daar zou ik als ik grootvader was, niet zo blij mee zijn. Of bedoel je het niet zo?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sentiment schreef:
    Dus je wilt hem alleen maar zien voor de 100 dollar. Daar zou ik als ik grootvader was, niet zo blij mee zijn. Of bedoel je het niet zo?

    hmm tjah is dat zo ? (A)


    You are beautiful, you are love.

    Ik wil ook naar Amerika. Om mijn zus te zien die ik ook maar twee keer in mijn leven heb ontmoet, de laatste keer 7 jaar terug.


    No growth of the heart is ever a waste

    Amerika is cool.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Sentiment schreef:
    Dus je wilt hem alleen maar zien voor de 100 dollar. Daar zou ik als ik grootvader was, niet zo blij mee zijn. Of bedoel je het niet zo?
    Ik bedoel het niet zo. Ik wil mijn grootvader ook zien maar ik wil ook naar Amerika omdat ik dan veel goedkoper mijn liedjes kan legaliseren.


    Only losers can act the way you do

    Destroyed schreef:
    (...)Ik bedoel het niet zo. Ik wil mijn grootvader ook zien maar ik wil ook naar Amerika omdat ik dan veel goedkoper mijn liedjes kan legaliseren.


    Oké, ik dacht al. Sorry dat ik meteen zo lullig dacht.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sentiment schreef:
    (...)

    Oké, ik dacht al. Sorry dat ik meteen zo lullig dacht.
    Dat is niet erg, ik begrijp je wel ;D


    Only losers can act the way you do

    Cewl, x3
    In welke buurt woont hij ergens? (krul)


    - hoi ;D

    Destroyed schreef:
    (...)Dat is niet erg, ik begrijp je wel ;D


    Gelukkig:')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sentiment schreef:
    Dus je wilt hem alleen maar zien voor de 100 dollar. Daar zou ik als ik grootvader was, niet zo blij mee zijn. Of bedoel je het niet zo?


    Als dat wel zo is, Vindik dat best lullig van je want dan gebruik je hem kinda :X

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 16:39 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Destroyed schreef:
    (...)Ik bedoel het niet zo. Ik wil mijn grootvader ook zien maar ik wil ook naar Amerika omdat ik dan veel goedkoper mijn liedjes kan legaliseren.


    aah zo n_n


    I solemny swear i am up to no good

    KabukixRin schreef:
    (...)

    Als dat wel zo is, Vindik dat best lullig van je want dan gebruik je hem kinda :X


    Dat is niet zo, dat heeft ze net gezegt:')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Moustache schreef:
    Cewl, x3
    In welke buurt woont hij ergens? (krul)
    In Spring Hill, Florida (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Ik zit al maaaaaanden te zeggen dat ik later in Amerika wil gaan wonen, gewoon omdat het me daar leuker lijkt. New York, Hollywood, Los Angeles, Californië, allemaal steden/delen waar je beroemdheden kan tegenkomen. Gosh I loooooooooooove America _O_