• Nou, het volgende TH concert, ik weet niet waneer die komt.x'D Maar is het niet een idee als een paar mensen daar heel vroeg naar toe gaan, en daar een groot spandoek maken met QUIZLET erop. Iedereen die dat ziet en die ook werkelijk van quizlet is moet daar dan komen.^^;; En dan gaan we verzamelen ensjOw.=D
    Of,ofofofofof
    Ik zat net te denken.=D Mischien is het leuker dat we dan allemaal een dag van tevoren komen met onze slaapzakken.<3 MUHAAHHAAHHA, ik zie het al helemaal voor me.x3 Leuk idee of niet ?x'D


    ok

    Hmmm, waarschijnlijk is de volgende in Ahoy.^^
    In Heineken Music Hall in Amsterdam denk ik niet-.- Want als ze Ahoy vol krijgen, en Goffertpark half vol, dan heb je wel heéél erg veel plaats nodig voor de fans.x'D Dus ik denk dat het een groot arena wordt, welke weet ik niet zeker. Maar hopelijk Ahoy.^^ Want ik woon in Rotterdam.x'D
    Oké, ik zit nu bullshit te typen.:3 Let niet op mij fzeu.^^


    Wij zullen niet Op uw BullShit letten (A) x3

    BULLSHIT IS COÉWL!


    Turning up the volume

    BULLSHIT IS COÉWL!


    MEE EENS!

    (...)

    MEE EENS!


    yippi, ik heb gelijk (a)


    Turning up the volume

    (...)

    yippi, ik heb gelijk (a)


    inderdaad (A)

    (...)

    inderdaad (A)


    Menseeeeen; aanschouw; een hystorisch moment!
    Ik heb gelijk x')

    lekker overdreven :Y)


    Turning up the volume

    (...)

    Menseeeeen; aanschouw; een hystorisch moment!
    Ik heb gelijk x')

    lekker overdreven :Y)


    whuahaa.

    Und ik ben getuige daarvan (a)

    Wouw :D

    Ik wil ook. :( Want als je niet blijft overnachten dan heb je toch zoiezo geen kans dat je helemaal vooraan staat, wel? :S


    3 maart ben ik van smorgens vertrokken de dag zelf en ik stond of de 10de rij ofzo en tijdens het concert stond ik ineens in de 5de of 4de rijd dus XD

    (...)

    whuahaa.

    Und ik ben getuige daarvan (a)

    Wouw :D


    Thehhe, nu voel je je toch wel vereerd zeker?
    omygod, mijn zelfbeeld is weer lekker groot -_-"

    xx


    Turning up the volume

    (...)

    3 maart ben ik van smorgens vertrokken de dag zelf en ik stond of de 10de rij ofzo en tijdens het concert stond ik ineens in de 5de of 4de rijd dus XD


    Ik stond 1e rij :P

    mr ik dring gwoon als ik niet mteen vooraan sta of niet mocht ovrnachten:P

    NU MAG IK DT WEL (H) xd

    HIEPJES
    Madena, jij rockt heel hard. En dan doen wij dat toch ook in België? Dan komen alle Nederlanders naar België! Vinden we echt niet erg hoor :D

    (...)

    Thehhe, nu voel je je toch wel vereerd zeker?
    omygod, mijn zelfbeeld is weer lekker groot -_-"

    xx



    Jaa ckr ;d

    HIEPJES
    Madena, jij rockt heel hard. En dan doen wij dat toch ook in België? Dan komen alle Nederlanders naar België! Vinden we echt niet erg hoor :D


    yippi x)
    iedereen naar belgie! Yeahh. (cool)


    Turning up the volume

    (...)


    Jaa ckr ;d


    (krul) thehhe.


    Turning up the volume

    HIEPJES
    Madena, jij rockt heel hard. En dan doen wij dat toch ook in België? Dan komen alle Nederlanders naar België! Vinden we echt niet erg hoor :D


    Ik kom zowiso nr belgië dn :D

    Gaa je dn mee bivakeren??xd