• Volgens mij he, weet iedereen wat ik morgen en de komende dagen ga doen. Want ik ben er helemaal hyper over omdat ik er zo naar uitkijk. Ik ga naar Londen, gahha. Tot en met vrijdag. We zitten in een gastgezin. Eerst was het een heel gedoe omdat ik niet by myn 2 beste vriendinnen zat, maar nu zit ik dus wel by Nele, Britt (Soldiers) & nog een goede vriendin. Nuja, ik ga morgen allemaal gebaren leren, want met het engels praten tegen die mensen daar in dat gastgezin gaat toch niet lukken. Ghaha.

    & Ik heb al een paar slachtoffers gevonden om om half 5 ofzo op te staaan zodat ik met ze kan smsn, whaha. :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Heel veel plezier. Moet lukken in zo'n geweldige stad!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Alysse schreef:
    (...)
    Ik kan dat wel verstaan enzo, geen probleem. Maar ik ben bang dat ik wat verkeerd ga zeggen ;x

    Dan probeer je gewoon de simpele dingen te zeggen. Als je moeite hebt om het moeilijke woord te zeggen, zeg dan gewoon, het simpelste waar je op kan komen. En als je dan toch een fout zegt, lach het dan zelf weg, met iets als dat je niet zo goed bent in uitspreken of zo:)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ö, ik wil ook naar Londen.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Okej, wij gaan in de vijfde naar Berlijn geloof ik. Maar TTO ging in de eerste en de tweede al naar Londen. Ik ben jaloers, dat wil ik ook XD


    Life is hard and then we die

    Asphyxia schreef:
    Dat is cool. Camden Town for the win _O_


    Jaa Camden is leuk :3 misschien dat ik en m'n zus daar in een hotel gaan volgende zomer :9~

    Anyway, ik ben echt jaloers, maar dat wist je al (krul)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Stop mij in je broekzak, ik ga mee:9~


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Alysse schreef:
    (...)
    Ik kan dat wel verstaan enzo, geen probleem. Maar ik ben bang dat ik wat verkeerd ga zeggen ;x
    Ach, je bent er voor school, dus om Engels in de praktijk te oefenen neem ik aan? Zo erg is het dus niet als je iets verkeerds zegt, je bent er om te leren (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Veel plezier in Londen! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    JE ZOU MIJ MEENEMEN (huil)
    Ik wil hier niet achterblijven zonder jouuuuu.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Killjoy schreef:
    FUCKJOE
    teek mie wiet joe ;o
    ik wil ook naar london (l) neem voor mij een cupcake + babycakes t-shirt mee en bezoek zeker eens de toren van Pizza! _O_

    Die staat toch in italie? XD


    -

    Veeeel plezier.
    Ik ga er in april heen :9~

    Striflicious schreef:
    (...)
    Die staat toch in italie? XD

    Yeah, dat weet mijn kont ook :Y) maar dat is een joke ;3