• Daaah, ik ben op het moment kapot moe. Dat komt gewoon omdat scheikunde zo slaapverwerkend is, maar ik heb vrijdag een PTA en ik moet minstens een 7 halen om een zes te staan, sta nu een 5.1.

    Wie is er hier ook moe?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik! Ik viel in slaap onder geschiedenis x.x


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik. En als ik dan in mijn bed lig kan ik niet slapen o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Sommige mensen hebben het moeilijk door uurverandering, daar kan het ook aan liggen.

    Mijn reden is gewoon dat ik steeds te laat ga slapen. -.-
    Ik zeg steeds tegen mezelf om vroeg te gaan slapen, maar dat lùkt gewoon niet! :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben ook wel moe.. Maar dat komt omdat ik te laat ging slapen x)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik niet o.o
    -vol energie-


    We can only learn to love by loving.

    ik was vorige week super moe, maar nu niet x'D
    -heeft vakantie-

    Ik ben ook moe, ik heb vanacht maar 2 uurtjes geslapen en heb vandaag in de efteling gelopen


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    ik ben ook moe...je bent dus niet de enige...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik ook, ik viel bijna in slaap in bedrijfseconomie! + morgen moet ik om 6.45 in school zijn omdat we een studiereis maken naar weet ik veel waar. Dus moet ik gewoon om 05.00u opstaan. Niet normaal , ik zeg het u! Ik zal er als een zombie uitzien (:


    it's ok to be gay!

    IK! xO ik heb héél slecht geslapen. stress over school > <

    Ik! En ik heb morgen scheikunde en omg, ik val bijna in slaap --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben ook echt kapot, doe al een tijd bijna niks anders meer dan huiswerk maken (moet ook wel, tentamenweken =S)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ! en ik moet morgen een hele grote test van biologie afleggen die ik totaaaaaaaal niet kan ! Was het al maar vakantie...


    Just a simple "I love you" (:

    Nooooo, begin niet over scheikunde, waarschijnlijk heeft die lerares sinds vandaag erg de pik op mij :'DD
    Nouja deze hele week wordt klote. Dus ik zou donderdag wel kapot zijn.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Courageous schreef:
    Ik. En als ik dan in mijn bed lig kan ik niet slapen o.o


    Happiness hit her like a train on a track