• Omg ik haat mijn klas echt zo! Serieus, de meisjes hebben constant ruzie en niemand mag elkaar. En de jongens lijken net of ze in groep 0 zitten ofzo omg ik kan hier zo NIET tegen. Ze doen kut en ze zijn kut. Help me even, wat moet ik doen?


    when words fail, music speaks.

    ik heb dat ook die zijn luidruchtig en irritant

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 16:26 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    BananaBunny schreef:
    ik heb dat ook die zijn luidruchtig en irritant
    Het zijn gewoon aso's bij mij. Lelijk, vervelend en echt ARG -sorry ik kan het echt niet typen x-x


    when words fail, music speaks.

    Keizer schreef:
    (...)Het zijn gewoon aso's bij mij. Lelijk, vervelend en echt ARG -sorry ik kan het echt niet typen x-x

    bij mij doen die kinderachtig en ze zeggen tegen elkaar om te stoppen met praten en doen ze het zelf niet ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Vraag of je naar een andere klas mag. Of overleg het met je mentor/mentrix want het lijkt me idd kut, en ik wed dat je je zo vast ook niet kan concentreren in de les. En jouw cijfers mogen er natuurlijk niet onder lijden.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    BananaBunny schreef:
    (...)
    bij mij doen die kinderachtig en ze zeggen tegen elkaar om te stoppen met praten en doen ze het zelf niet ><
    Bij mij is het nog 103128414865 x erger als dat.


    when words fail, music speaks.

    Marihuana schreef:
    Vraag of je naar een andere klas mag. Of overleg het met je mentor/mentrix want het lijkt me idd kut, en ik wed dat je je zo vast ook niet kan concentreren in de les. En jouw cijfers mogen er natuurlijk niet onder lijden.
    Mag niet, andere meisjes uit mijn klas wouden dat ook al. Maar met mijn cijfers heeft het niks te maken, ik moet toch met een 'beetje plezier' naar school gaan?


    when words fail, music speaks.

    Ik zou vragen of je niet naar een andere klas kan.


    -

    Keizer schreef:
    (...)Mag niet, andere meisjes uit mijn klas wouden dat ook al. Maar met mijn cijfers heeft het niks te maken, ik moet toch met een 'beetje plezier' naar school gaan?

    Dat natuurlijk. Maar tja, dan moet je er toch echt met je mentor over praten. En uiteindelijk zullen die drukke kinders toch wel geschorst ofzo worden ;'x want bij mij in de klas zitten er ook wel van die erge types, maar als die hun mond niet houden worden ze geschorst ;'D;'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Dat natuurlijk. Maar tja, dan moet je er toch echt met je mentor over praten. En uiteindelijk zullen die drukke kinders toch wel geschorst ofzo worden ;'x want bij mij in de klas zitten er ook wel van die erge types, maar als die hun mond niet houden worden ze geschorst ;'D;'D
    Bij ons word niet zomaar iemand geschorst. Alleen als je gaat vechten ofzo maar dat gebeurt bijna nooit. Ik wil gewoon weg, weg van deze kutklote school of weg van dit kutdorp


    when words fail, music speaks.

    Keizer schreef:
    (...)Bij ons word niet zomaar iemand geschorst. Alleen als je gaat vechten ofzo maar dat gebeurt bijna nooit. Ik wil gewoon weg, weg van deze kutklote school of weg van dit kutdorp

    Kom bij mij. <3
    Of doe dat toch maar niet. Want je weet al, dat ik hier zelf misschien al weg wil. x3 Je mag hier komen zodra de problemen met dat waif voorbij zijn :] -als ik dan zelf nog niet ergens anders ben-

    KOM GEWOON BIJ MIJ IN DE STRAAT WONEN. er zijn genoeg vrije plekken ;']


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Kom bij mij. <3
    Of doe dat toch maar niet. Want je weet al, dat ik hier zelf misschien al weg wil. x3 Je mag hier komen zodra de problemen met dat waif voorbij zijn :] -als ik dan zelf nog niet ergens anders ben-

    KOM GEWOON BIJ MIJ IN DE STRAAT WONEN. er zijn genoeg vrije plekken ;']
    Haha nee maar serieus.


    when words fail, music speaks.

    Keizer schreef:
    (...)Haha nee maar serieus.

    Kom gewooooon hier in de straat. er staan écht iets van 6 huizen vrij =3 En ik heb behoefte aan iemand die ik écht mag. :]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Gewoon negeren, als je niet naar een andere klas mag. En trouwens, na een tijd gaat het allemaal wel voorbij.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    hopeloos... ik weet er ook niet echt een oplossing op.. tjah, met je mentor praten?


    You are beautiful, you are love.

    Bij mij is dat ook zo. Bij mij zijn alle kinderen uit mijn klas, Kinderachtig, Asosciaal, Eigendunk, irritant enz.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.