• 10 rollen nodig. VOL

    Tien vriendinnen gaan op vakantie naar Miami voor een goede feest vakantie. Tijdens de vakantie komen ze hem allemaal een keer alleen tegen.
    Tom begint een spelletje met ze te spelen waardoor er een fikse ruzie zal ontstaan tussen de vriendinnen.

    Naam + achternaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto (geen scene):


    1. Joyce Accillia Dolores.
    2. [url=http://media.photobucket.com/image/japanese%20girl/ANDRES_DIEZ/1222140958521.jpg?o=7
    ]Mary Ann Swan[/url]
    3. Aline Lynn Eys
    4. Ilse Blackrose
    5. Peyton Sawyer
    6. Emma Fox
    7. Emma Rosa Samuals
    8. Sydney White
    9. Nickita Mosley
    10. Yasmine Lowens

    Naam story: Game over, Tom Kaulitz > Klik voor abo.

    PS. Wie 't eerst komt, wie 't eerst maalt.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 16:36 ]


    I recycle my thoughts.

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)
    en nu?? ja ik kan geen google gebruiken dan loopt me comp vast vandaar ;)

    Ja, hij doet het! :)


    I recycle my thoughts.

    Previous schreef:
    (...)
    Ja, hij doet het! :)

    Okey n__n
    tnx voor de rol <3


    You can't touch music but music touch you

    Nog 1!


    I recycle my thoughts.

    Ik wil wel gewoon mezelf doen, maar dan heb je dus een hiphopper met oversized kleding en die dus best wel op Tom lijkt, denk niet dat je dat wilt hebben, of?


    ×Bury all your secrets in my skin×

    TWINcest schreef:
    Ik wil wel gewoon mezelf doen, maar dan heb je dus een hiphopper met oversized kleding en die dus best wel op Tom lijkt, denk niet dat je dat wilt hebben, of?

    Maakt niet uit wat voor type je instuurd :Y)

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 16:18 ]


    I recycle my thoughts.

    Oki, zet mij dan alvast neer als je wilt en dan stuur ik je wel wie ik ben x']


    ×Bury all your secrets in my skin×

    ga je snel beginnen hiermee? (A)

    TWINcest schreef:
    Oki, zet mij dan alvast neer als je wilt en dan stuur ik je wel wie ik ben x']

    Maar dan moet je wel even het lijstje invullen (typing)


    I recycle my thoughts.

    Of course!

    Naam + achternaam: Yasmine Lowens
    Leeftijd: 18
    Karakter: Relaxed. Houdt zich meestal op de achtergrond, maar wanneer ze zich op haar gemak voelt kan ze vlot kletsen. Milieubewust. Rookt niet. Drinkt graag cocktails en is altijd in voor avontuur en feestjes. Gek op dieren. Draagt mannelijke hiphop kleding, soms zijn haar lange topjes van de vrouwen afdeling. Draagt felle kleuren en heeft áltijd bandana's om haar hoofd gebonden. Verslaafd aan grote tassen kopen. Piercing in de lip, tong, navel, linkertragus en had een surface in haar arm, maar is eruit. Aan de binnenkant van haar pols een sterretje getattoeerd en bij haar andere pols hetzelfde. Voor de rest houdt ze van Rock muziek en House club en gitaarspelen.
    Foto (geen scene): Moi


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Oké. Rollen zijn bezet! Ik ga aan het eerste deel beginnen.


    I recycle my thoughts.