• Ik ben spelletjes aan het downloaden, via romfreaks. -Voor op de ds dus.- Maar als hij klaar is met downloaden, slaat hij hem wel op. Alleen staat er dan het tekentje van Windows Media Player. En ik kan hem ook niet op mijn ds zetten. Want er hoort een map te staan, -opdecomputer- en dan meerdere files.
    Weet iemand of dat aan de site ligt, of aan mij? En weet er dan iemand nog andere goede download sites? Want romsite doet het niet meer.

    Sorry voor het gebrekkige uitlegtekstje!


    everything, in time

    Die spelletjes voor de ds moet je altijd toch eerst uitpakken? Want ik moet dat wel eens voor mn broertje doen, en als ik het dan heb gedownload, dan moet ik het eerst uitpakken in winrar ofzoiets. En dat uitgepakte bestandje moet ik dan op dat kaartje staan van zn ds. Zoiets leerde ik van mn vader in ieder geval xd (nerd)

    Fragile schreef:
    Die spelletjes voor de ds moet je altijd toch eerst uitpakken? Want ik moet dat wel eens voor mn broertje doen, en als ik het dan heb gedownload, dan moet ik het eerst uitpakken in winrar ofzoiets. En dat uitgepakte bestandje moet ik dan op dat kaartje staan van zn ds. Zoiets leerde ik van mn vader in ieder geval xd (nerd)


    En daar snap ik dus helemaal niets van.(krul)


    everything, in time

    Géén idee. de mijne wil ook niet mee werken.
    Ik heb er ooit wat muziek op kunnen zetten en mario kart. Maar voorderest wilde hij er geen spellen meer op, dan zet ik hem in die map van dat kaartje, en dan zegtie wel dattie daar staat. Open ik mn ds met dat kaartje, geen spel!
    Ik heb t opgegeven,stomding.


    your eyes are like stars in the night.

    Desolate schreef:
    (...)

    En daar snap ik dus helemaal niets van.(krul)


    Haha dat dacht ik al. Maar ik weet zo ook even niet hoe ik dat makkelijker kan uitleggen, sorry.

    Ik zou zeggen!!!!!!



    Vraag het aan een profesional!!!!! (yeah)

    Daystar schreef:
    Ik zou zeggen!!!!!!



    Vraag het aan een profesional!!!!! (yeah)


    En wie had je in gedachten dan?(cat)


    everything, in time

    Ik weet niks van die dingen, sorry.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik snap daar niets van (;


    Never say you're happy, when your eyes still cry.