• Jaaaaaahh, wat doen jullie als jullie willen ontspannen? Ik vind het heerlijk om een paar uur in bad te weken, met een berg schuim van hier tot het plafond. En dan heb ik nog wel meer dingen maar dat zijn er teveel om op te noemen.

    (cat)

    x


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Tv kijk, of soms opruimen [/word daar rustig van]. ôo

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 18:19 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Ik kan niet ontspannen

    -altijd heel druk-

    haha naja ik ben van mezelf best ontspannen maar ik kan gewoon niet rustig iets gana doen o.o wanrt als ik in bad ga vind ik het alweer saai als het bad net vol is en dan gai k weer wat anders doen


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    Ik kan niet ontspannen

    -altijd heel druk-

    haha naja ik ben van mezelf best ontspannen maar ik kan gewoon niet rustig iets gana doen o.o wanrt als ik in bad ga vind ik het alweer saai als het bad net vol is en dan gai k weer wat anders doen

    Dan moet je blijven liggen, ogen dicht doen en lekker onderuit zitten. Dan lig ik altijd op het randje van wakker zijn en slapen in. Maar dan moet het bad wel lekker warm zijn, dan yummieyummie..:9~


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Nicol schreef:
    Ik kan niet ontspannen

    -altijd heel druk-

    haha naja ik ben van mezelf best ontspannen maar ik kan gewoon niet rustig iets gana doen o.o wanrt als ik in bad ga vind ik het alweer saai als het bad net vol is en dan gai k weer wat anders doen


    Dat heb ik ook :')


    dream, dare, fly!

    In mijn bed. Dekens over mijn hoofd. Mobiel uit, tv uit, computer uit en de deur op slot. En alleen maar keihard mijn ipod opzetten met muziek.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gewoon ergens liggen mp3 in oren, in bad ja met lekker veel schuim!
    En verder weet ik niet echt!


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    muziek beluisteren :') x


    Some people make the world special just by being in it

    Een nietsdoen zondag, en in bad ja. Met lavendel geurtje EN schuim.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    douchen, gemasseerd worden en muziek luisteren, dat zijn de enige dingen waar ik echt ontspannen van wordt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Bwaa, dat hangt er vanaf in welke stemming ben.

    Goed gehumeurd
    : Muziek luisteren, lezen in mijn favo boek/tijdschrift, of gewoon een dutje doen.

    Slecht gehumeurd : eet ik 'Ben&Jerry' (daar wordt ik vrolijk van) en kijk ik mijn lievelingsfilm : Narnia!


    Art is never finished, just forgotten.

    Massages


    As We're Living By The Bass Line

    hetzelfde als jou, maar spijtig genoeg hou ik het nooit langer vol dan een halfuur, want ik word ongezond van de warmte ><


    -

    in bad gaan zitten (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Muziek luisteren, of Twilight kijken.


    -

    boek lezen


    Life is hard and then we die