• Ja, hallo (:
    Ik zoek dus een oude film waar magie in voor komt. Een tekenfilm en film met echte mensen, ... Maar niet Harry Potter, die is al te 'modern.' (:
    Danku ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Killjoy schreef:
    OOOH!
    ik heb het!
    De Tovenaar van Oz

    Maar daar komt niet echt toveren in voor toch? Dat was ook de eerste waar ik meteen aan dacht :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Maar daar komt niet echt toveren in voor toch? Dat was ook de eerste waar ik meteen aan dacht :'D

    Wij denken hetzelfde _O_
    Er komt wel een heks in voor?
    Of neem Paulus De Boskabouter, dat is zo'n TV programma van 100 jaar geleden met een heks.

    Killjoy schreef:
    (...)
    Wij denken hetzelfde _O_
    Er komt wel een heks in voor?
    Of neem Paulus De Boskabouter, dat is zo'n TV programma van 100 jaar geleden met een heks.


    -IKKEEKDATVROEGER- ;x


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    -kopieert van wikipedia-
    [bewerken] Heksen in films en op tv
    In The Blair Witch Project gaan drie studenten op zoek naar de heks van Blair in de bossen rond Burkittsvile. Ze raken tijdens deze zoektocht vermist en er wordt later een videoband gevonden. Het vervolg op deze film is Book of Shadows: Blair Witch 2.
    In de televisieserie Charmed komen zussen erachter dat ze over magische gaven beschikken.
    In de televisieserie Buffy the Vampire Slayer wordt de beste vriendin van Buffy (Willow Rosenberg) in de loop van de serie een heks.
    De Kronieken Van Narnia: De Leeuw, de Heks en de Kleerkast en De Kronieken Van Narnia: Prins Caspian.
    Bewitched (film), met Nicole Kidman als heks.
    Sabrina, the Teenage Witch (televisieserie)
    Bloody Mallory
    Return from Witch Mountain
    Witch Mountain
    Scooby-Doo and the Witch's Ghost
    `

    De kronieken van Narnia. :Y)


    we've only said goodbye with words

    Volgens mij zit er in The Wizard of Oz magie :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Satans school for girls. ofzoiets :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    The Covenant?
    *weet niet of dat echt magie is maar er komt wel van alles met van die krachten in voor :3*


    dream, dare, fly!

    Ehhm.

    the neverending story.
    ofzo.
    - heeft geen idee hoe die heet. -


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.