• Ik ben dus verliefd geworden op een klasgenoot -genaamd F- zijn broer -genaamd K-. Hij is 19 en zit wel maar in het vierde. Normaal zat ik dit jaar in zijn klas, omdat ik een B-attest had en naar BSO moest gaan, maar ik wou dat niet en bleef voor de tweede keer zitten in mijn jaar. Ik heb nu nog maar een week ofzo gevoelens voor hem. Eerst vond ik hem gewoon knap enzo, maar zijn broer F -de kleine etter- en dies beste vriend zijn dat tegen hem gaan zeggen, en nu noemt hij mij al zusje. En ze hadden mij een tijdje gepusht enzo en toen ben ik effectief voor hem gevallen -figuurlijk-. Ik weet niet wat ik moet doen, maar F en andere vrienden zeggen dat ik gewoon tegen hem moet praten, gewoon eens goeiendag zeggen. maar dat durf ik niet, wie weet wat dan die gast denkt van mij, als er plots een wildvreemde voor u staat en goeiendag zegt, ik zou het maar raar vinden. Dus ik denk K ook. Mijn vriendinnen hebben ookal tegen F gezegd dat hij een goed woordje moet doen voor mij. Maar toch. Weet iemand wat ik kan doen, want ik ben echt wel hopeloos verliefd op die gast.

    Ik had hetzelfde, ik durfde ook geen hoi enzo te zeggen, maar uiteindelijk is dat wel een stap dichterbij om een gesprek met hem te beginnen, dus ik zou zeggen gewoon doen!


    dream, dare, fly!

    Ik zou eerst op hyves ofzo kijken of ie een vriendin heeft -.-
    Straks al die moeite voor niks gedaan.


    No growth of the heart is ever a waste