• En ik vind het toch niet echt een reden. Tokio hotel was eventjes op tv, bij leute heute. Met nieuws dat al bekend was, beelden dat al uit waren. Zat ik voor tv te zien, zegt een vriendin tegen me; "Laats iets weten dat ze erop zijn, anders flip ik door anders slaag ik tilt." Maar ik zat dus voor tv, dus ik kon die berichten niet zien, lees ik het pas als ik terug ben. Zeg ik natuurlijk dat ze waren geweest, dat ik haar berichten niet had kunnen zien omdat ik voor de tv zat, maar dat het al oud nieuws was met beelden die al bekend waren. word ze kwaad op mij; "MERCI OM HET TE ZEGGEN ZE!" gaat ze offline. -Neen, ze reageert niet dat ik haar bel -_-"-

    Ik kan je taalgebruik helaas niet volgen en snap dus niet wat je eigenlijk bedoeld.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik kan je taalgebruik helaas niet volgen en snap dus niet wat je eigenlijk bedoeld.

    Het is nog makkelijk te begrijpen ze. Het komt erop neer dat een vriendin op mij boos is dat ik niet reageer op haar berichtjes wanneer tokio hotel op tv komt, omdat ik haar berichtjes niet had kunnen lezen omdat ik niet voor de pc zat op dat moment.

    dat slaat nergens op ;s


    You are beautiful, you are love.

    Ach, vreemd mss heeft ze een slechte dag ofzow ?


    The soul needs autumn.

    zoiets kleins komt wel weer goed (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Grace schreef:
    Ach, vreemd mss heeft ze een slechte dag ofzow ?

    Daarvoor waren we nog gewoon aan het praten, zoals anders. Heb ik zelfs gezegd dat ze mijn fototoestel mag lenen omdat ze naar tokio hotel gaat zonder mij, en ze geen fototoestel heeft. En dat ik de mijne uitleen, zodat ze toch nog foto's kan trekken.

    Pff, laat haar zelf het nieuws in de gaten houden?


    when words fail, music speaks.

    Keizer schreef:
    Pff, laat haar zelf het nieuws in de gaten houden?

    Nja, misschien wel. Maar haar broer was iets aan het zien en ging het verzetten wanneer ze kwamen, ofso iets. -ik trek het mij echt te hard aan wanneer mensen kwaad op mij zijn Oo-

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Nja, misschien wel. Maar haar broer was iets aan het zien en ging het verzetten wanneer ze kwamen, ofso iets. -ik trek het mij echt te hard aan wanneer mensen kwaad op mij zijn Oo-
    Broers zijn idd irritant. Ach, het komt vast wel goed. :Y)


    when words fail, music speaks.

    Gewoon die camera niet mee geven :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Welke zender? Misschien is er gewoon een herhaling op internet te vinden.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Welke zender? Misschien is er gewoon een herhaling op internet te vinden.

    ZDF,maar zowiezo dat het op internet komt. Dus ik snap zelf niet waarom ze zo kwaad op me is. Want ze zei nog letterlijk tegen me; GVD ANTWOORD , GVD GIJ ZEGT NIKS ZE ZIJN VERDOMME OP TV , , GVD IK ZEI NOG ZEG WANNEER , MERCI OM IETS TE LATE WETE -Sorry voor de hoofdletters, maar zo zei het voor ze offline ging.-

    [ bericht aangepast op 24 okt 2009 - 19:24 ]

    Irgendwann schreef:
    (...)
    ZDF,maar zowiezo dat het op internet komt. Dus ik snap zelf niet waarom ze zo kwaad op me is. Want ze zei nog letterlijk tegen me; GVD ANTWOORD , GVD GIJ ZEGT NIKS ZE ZIJN VERDOMME OP TV , , GVD IK ZEI NOG ZEG WANNEER , MERCI OM IETS TE LATE WETE -Sorry voor de hoofdletters, maar zo zei het voor ze offline ging.-
    Je hebt dus te maken met een zwaar obsessede fan zeker? Triest..


    Life is hard and then we die

    Sorry, maar als ik elke x jouw topics bekyk heb ik echt zo iets van..

    Jouw vrienden zijn jou niet waard. :')


    ok

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Je hebt dus te maken met een zwaar obsessede fan zeker? Triest..

    Nja blijkbaar. Nu maak ik me er gewoon druk om dat ze [waarschijnlijk kwaad] op me is. --"