• Ik ben met 'm op de foto geweest (A)
    Hij is best wel groot 0.o en z'n haar voelde heel erg nep. Oke, het was ook nep haar XD maar het was net.. een bezem. Echt vaag. xD
    Ben jij wel eens in Madame Tussauds geweest?


    Life is hard and then we die

    jah donderdag nog :D

    Nee, ben er wel eens voorbij gekomen en toen wilde ik erg hard naar binnen, maar we mochten niet --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja vroeger en toen was ik mijn klas kwijt dus heb ik de helft niet gezien omdat ik overal doorheen rende. ;x


    when words fail, music speaks.

    Ja, woensdag. Kijk maar in mijn fotoboek. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Jaaaa, donderdag 8'D ik wou ook met mijn oude-idool op de foto, echt, ik voelde me little stuard. (krul)

    Blondine schreef:
    Ja, woensdag. Kijk maar in mijn fotoboek. ^^


    vond je ook niet dat zijn haar aan de achterkant was ingezakt :O

    Broadway schreef:
    Jaaaa, donderdag 8'D ik wou ook met mijn oude-idool op de foto, echt, ik voelde me little stuard. (krul)


    hoe laat was jij er x]

    Ik ben vorig jaar geweest. :]


    hoi, jij bent leuk.

    FurImmerJetz schreef:
    (...)

    vond je ook niet dat zijn haar aan de achterkant was ingezakt :O

    Stiekem heb ik daar niet op gelet. Maar ik vond hem best wel nep :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    FurImmerJetz schreef:
    (...)

    hoe laat was jij er x]

    rond 12uur?

    Ik ga vrijdag er heen, maar in Londen > <
    Pfah, typisch dat hij daar net niet staat.


    Some people make the world special just by being in it

    Broadway schreef:
    (...)
    rond 12uur?


    he shit toen ging ik net weg :O misschien heb je me wel gezien ik had een bruine jas aan en een regenboogkleurige sjaal om en ik had een flesje met oranje drinken er in vast en ik liep met een lang meisje met bruin haar die een paraplu bij zich had x]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2009 - 13:40 ]

    Ja, in Londen maar daar stond Bill niet denk ik. ;D

    FurImmerJetz schreef:
    (...)

    he shit toen ging ik net weg :O misschien heb je me wel gezien ik had een bruine jas aan en een regenboogkleurige sjaal en ik liep met een lang meisje met bruin haar die een paraplu bij zich had x]

    Hmm, nee, sorry! Er waren daar zoveel mensen, dat ik ze niet allemaal in mij op kon nemen :'3

    Broadway schreef:
    (...)
    Hmm, nee, sorry! Er waren daar zoveel mensen, dat ik ze niet allemaal in mij op kon nemen :'3


    jammer :(