Billie Jains woont haar hele leven al bij de Cullen familie. Als ze door haar huidige vriendje, Edward Cullen, word gebeten, omdat hij het niet kon laten, verteld ze dit in vertrouwen tegen haar moeder, maar die vertelt het door aan de hele familie, en dumpen haar. Billie vlucht meteen naar haar vriendje en stort haar hart uit.
Ze mag blijven wonen, omdat ze sowieso toch al een vampier is en geen woonplaats heeft.
Maar omdat Edwards en Billies relatie al niet zo stabiel was, werkt dit alleen maar erger en eindigt de relatie.
Billie woont nogsteeds bij de Cullens thuis, maar weigert zich Billie Cullen te noemen, door Edward. Omdat Edward en Billie elkaar nogsteeds altijd op de lip hangen, is er een enorme spanning in het hele gezin Cullen.
Als Billie, de nieuwe vriendin van Edward, Bella Swann, ontmoet onstaat er jaloezie en ruzie. En als Billie door Bella Jacob ontmoet, slaat haar buik wel even op hol.
Billie zet dus het hele gezin Cullen op zn kop, door de stress en ruzies. En speelt er stiekem nog een beetje liefde tussen Edward en Billie?
Morgen denk ik ga ik het eerste deel online zetten.
ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!