• Heejj, lieve mensjes^

    Ik heb een vraagje, want dit snap ik even niet:...

    Bill valt op donkerharigen. Wel.. Elke keer als ze een foto hebben als hij 'zogezegd' een vriendin heeft, is het een blondine! Dan is de kans groter dat we weten dat we weten dat het niet waar is. Zijn die dan niet slimmer? Ik bedoel, kijk nu naar de foto's met zijn styliste. Die is blond. En ook LaFee, waar er bewerkte foto's van zijn, is blond! Waarom? Ik snap dit gewoon niet, Bill valt op donkerharigen, en dan nemen ze altijd blondines om foto's te bewerken...


    xx.

    Hmm.. ik denk dat je eigelijk niet kan zeggen van: 'ik val op bruinharige mensen', of 'ik val op blondines' fzo. Ik dacht bevoorbeeld dat ik op donkere mensen viel, en dan val ik opeens op Gustav:D! Mijn vorig lief had ook blond haar, dus ik ben dan maar van he idee afgestapt dat ik op donkere mensen val.. :D


    Een tomaat is rood. Daah.

    Ik heb ook altijd ander types...

    Maar dat nu met LaFee (in de joepie) vind ik raar...
    Leuke bezigheid :P

    die mensen maakt het toch niets uit! dat weten hun niet!!
    ze doen dat alleen maar om 'niet zó'n grote' fans te laten denken dat hun leven over is ómdat Bill een ander heeft' ofzo..
    maarja,, wíj weten wel beter.
    En trouwens,, misschien als Bill een blonddinges krijgt waar hij gelukkig mee wordt is het tog heel mooi? wat maakt het nou uit of ze bruin of blondharig is. Als Bill maar gelukkig is...

    Ik heb ook altijd ander types...

    Maar dat nu met LaFee (in de joepie) vind ik raar...
    Leuke bezigheid :P


    Staat dat in de joepie dan?:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    (...)

    Staat dat in de joepie dan?:D

    Ja, maar die foto is zooo bewerkt, ik heb de foto op m'n andere pc staan, de originele, waar Bill alleen opstaat. (vraag me ni om te tone, want die heeft geen internetxD)

    en joepie zegt zelf da het bewerkt is :D


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    en joepie zegt zelf da het bewerkt is :D


    Wheh? Waar stond dat dan? In welk nummer? ik heb gelezen dat het niet zijn vriendin is, maar waar staat dat het bewerkt is? Wil da wel eens lezen...

    Ahjaa, nee, dat van LaFee, ja juistxDIk dacht dat van zijn styliste, maar da's een andere

    je kan eigelijk toch nooit je type kiezen ?
    ik val op donkerharige jongen , maar ik ken een paar blonde jongens die echt héél knap zijn
    dusz..

    maar lafee ? no spenk you ;)

    je kan toch niet kiezen op welk soort 'harige' je valt?!?! Dat gebeurt gewoon volgens mij!!


    Let me be me...