• Er is een leerkracht waarvan ik de naam niet weet maar hij is echt raar. Ik vind dat hij op Jezus lijkt. Wij stonden in de gang, ik stond bij een vriendin van mij omdat ze aan het wachten was om naar de computerklas te gaan. Komt die gast eraan zegt hij dat wij niet helemaal buiten staan en dat hij er nog moet doorkunnen en van die dingen. Echt, ik was die gast aan het bekijken van: 'Omg', niet normaal, die deed echt raar. WEIRDO. Hij leek gewoon op Jezus ôo


    Only losers can act the way you do

    Omg o.O'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wij hebben er ook een die op Jezus lijkt! Het leuke is, hij geeft muziek, speelt in een band en heeft een boers accent:Y)


    rules don't stop me

    Wij hebben een leerkracht die op mijn buurman lijkt en ook een die verschrikkelijk veel op iemand beroemd lijkt - ik weet alleen niet meer wie ,_,

    Hoe weet je nu dat iemand op Jezus lijkt? Wij weten toch niet hoe die eruit zag? :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    Hoe weet je nu dat iemand op Jezus lijkt? Wij weten toch niet hoe die eruit zag? :'D

    Omdat Jezus er altijd hetzelfde uitziet op de foto's hoe ze hem uitbeelden?

    Killjoy schreef:
    (...)
    Omdat Jezus er altijd hetzelfde uitziet op de foto's hoe ze hem uitbeelden?


    Straks is dat totaal verkeerd en is het een oude kale man. (cat)
    Ik ben blij dat ik zo geen leerkracht heb denk ik. :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Straks is dat totaal verkeerd en is het een oude kale man. (cat)
    Ik ben blij dat ik zo geen leerkracht heb denk ik. :3

    Me2. Ik zou zo bang zijn van die leerkracht dan ;o

    Cool :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Jezus he knows me, and he knows I'm right...

    Sorry, ik heb wat met die songteksten vandaag -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Jesus _O_.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb gisteren iemand tegen gekomen en hij leek echt geschift hard op Jan Leyers ;o


    Never run out of reasons to smile...

    Courageous schreef:
    Ik heb gisteren iemand tegen gekomen en hij leek echt geschift hard op Jan Leyers ;o

    Misschien was het wel echt Jan Leyers. ;o

    Ik heb een klasgenoot die op Jezus lijkt. :X


    hoi, jij bent leuk.

    Hallelujah. _O_


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Courageous schreef:
    Ik heb gisteren iemand tegen gekomen en hij leek echt geschift hard op Jan Leyers ;o
    Jan Leyers woont twee straten verder van mij en ik zag hem al eens joggen en hij liep als een homo :'D


    Only losers can act the way you do